Psykologinen koe Psykologinen koe
Ja seinä Ja seinä
parempi nuoruus parempi nuoruus
mitä minun päässäni liikkuu :3 mitä minun päässäni liikkuu :3
Maistuisko nakki Maistuisko nakki
2b 2b
Ilmatyyny Ilmatyyny
Rawr Rawr
you rang :3 you rang :3
3 korvaamatonta 3 korvaamatonta
koistinen ostoksilla koistinen ostoksilla
kissa sai ruokaa :3 kissa sai ruokaa :3
JUHANNUSVEIKKAUS 2020 - Tilasto JUHANNUSVEIKKAUS 2020 - Tilasto
Cheese Cheese
Tilanne korjattu Tilanne korjattu
Oltermanne Oltermanne
somali taksi somali taksi
Hyysäysideologia Hyysäysideologia
WWJD WWJD
tämä onkin minun paikka :3 tämä onkin minun paikka :3
kultarannan riemuja kultarannan riemuja
nyt se bongi pois koiralta nyt se bongi pois koiralta
Varokaa Varokaa
En ymmärrä, siis lyön En ymmärrä, siis lyön
 764 näyttökertaa, 9 viestiä, 2.05 MB, 3 tiedostoa, 05.07.2021 18:16:58
[ + 1 | ]

Hyvesignalointia se on vain.

[54989] [20210705_181129.jpg] [0.54 MB] [2048x1536] [] []
20210705_181129.jpg
[54988] [Screenshot_20210705-181157_Samsung-Internet.jpg] [0.77 MB] [1079x1956] [] []
Screenshot_20210705-181157_Samsung-Internet.jpg
[54987] [Screenshot_20210705-181224_Samsung-Internet.jpg] [0.74 MB] [1044x1728] [] []
Screenshot_20210705-181224_Samsung-Internet.jpg

kärkkäinen

 · 

makia

05.07.2021 18:22:10 | 18:22:54
#477892 [+-] Piilota Suosittele

Eipä siinä. Itsekin ostin Kärkkäiseltä karttataskun kun oma hukkui ja pitäähän särmällä reservin upseerilla olla samanlainen, mitä myytiin sotkussa.

05.07.2021 19:28:29
#477916 [+-] Piilota Suosittele

>>477889
>>477897
19.03.2021 Makian jannut ilmoittaa lopettavansa yhteistyön hihhuli kärkkiksen kanssa.
05.07.2021 Kärkkiksellä on edelleen myynnissä makian rytkyjä. (Varmaan myyvät varastot loppuun)

05.07.2021 19:47:28
#477919 [+-] Piilota Suosittele

>>477916
kiitos tuo selitti, myös alennusmyynnin -30%
sopparit on varmaan voimassa tyyliin vuoden kerrallaan eikä niitä niin vaan irtisanota kesken kaiken ellei haluta isoa rähinää sopimusrikkomuksesta jne, mutta varmaankin ilmottaneet maaliskuussa että sitä ei uusita ja nyt myydään sit viimeset poijes kuleksimasta

05.07.2021 20:08:17
#477927 [+-] Piilota Suosittele

Makia, ulkomailla tehtyä "suomalaista" ylihintaista laatutuotteeksi väitettyä perusvaatetta.

Koska Makian myynti ei vedä tarpeeksi, pitää hyvesignaloida ja päästä julkisuuteen kaikin tavoin, vaikka sitten Lidlin kanssa tehtävällä erikoismarkettimallistolla.

Ostan itse kyllä melko paljon tavaraa Kärkkäiseltä, myös vaatteita, mutta en kyllä Makiaa.

Ja jos pitää ostaa tavallisia laadukkaita ja kestäviä t-paitoja (kotoa poistuessani tosin 95% ajasta käytän kauluspaitoja), en todellakaan osta Makiaa, vaan Espritin paitoja (ja tarjouksesta tietenkin, koska olen pihtarikin).

06.07.2021 05:25:24
#477992 [+-] Piilota Suosittele

Sehän kannattaa, että vetää herneet nenään kauppiaan henkiläkohtaisista purskauksista facessa.
Itse viittaisin kintaalla, mutta ehkä on parempi että makia:lta loppuu myynti.

[ 9 viestiä | ]