Maija pisti pokseen Maija pisti pokseen
Miten on pelurin bisnekset mahtaneet mennä Miten on pelurin bisnekset mahtaneet mennä
Hiuko Hiuko
seppo laitela ja ismo laitela seppo laitela ja ismo laitela
mitä oikein siinä kuvaat :3 mitä oikein siinä kuvaat :3
luolaston käyttäjien jiäkuapit. luolaston käyttäjien jiäkuapit.
Lust Penis Lust Penis
Vitun idiootti Vitun idiootti
Emma Emma
OH NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OH NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Suuri Paint-foorumiseikkailu Suuri Paint-foorumiseikkailu
L. Ron Hubbard mittaa tomaatin kipukynnystä L. Ron Hubbard mittaa tomaatin kipukynnystä
Karjala takas... Karjala takas...
Vahinko Vahinko
Agony (deleted scenes) Agony (deleted scenes)
haaaaaaaaaaa haaaaaaaaaaa
Vaarallinen loli Vaarallinen loli
Virheitä on tapahtunut >:3 Virheitä on tapahtunut >:3
Valintoja Valintoja
Homopaska Homopaska
Pam! Pam!
coco <3 coco <3
Kadonneen savustus pöntön metsästäjät :DD Kadonneen savustus pöntön metsästäjät :DD
Sillä aikaa Venäjällä Sillä aikaa Venäjällä
 893 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.41 MB, 2 tiedostoa, 05.07.2021 14:18:35
[ + 5 - | ]

Sinun rahoillasi!

[54982] [20210705_082031.jpg] [0.16 MB] [847x1376] [] []
20210705_082031.jpg
[54981] [Screenshot_20210705-081852_Samsung-Internet.jpg] [0.25 MB] [1079x970] [] []
Screenshot_20210705-081852_Samsung-Internet.jpg

kokoomus

(99)  · 

persut

(247)  · 

hallitus

(111)
05.07.2021 14:22:29
#477835 [+-] Piilota Suosittele

Neekeritsomput saa juttuja meidän verorahoilla. Ranskassa yritetään paranttaa työläisten oloja.

Myös persut saa puoluetukea meidän verorahoista.

En nää näissä eroa.

05.07.2021 14:47:06 | 14:48:17
#477837 [+-] Piilota Suosittele

Suomalaisuuden Liiton toiminta ja kannanotot ovat herättäneet keskustelua niin tiedotusvälineissä kuin politiikassakin. Suomalaisuuden Liitosta eronnut entinen pääsihteeri Kai Huovinmaa kuvasi Liittoa ”resiinaksi, jossa hiipuvaa vauhtia louskuttaa pari pesäpallofilosofia rohdinpaita päällään ja väinämöispäähineet päässään” ja sen toiminnan olevan ”merkityksetöntä ja ällöttävää puuhastelua, jonka ytimessä on ruotsinkielisiin kohdistuva syrjintä eli 'sekoilu kielirasismeineen

Kuulostaa pöljäilyltä.

05.07.2021 16:39:03
#477865 [+-] Piilota Suosittele

>>477840
No joo onhan toi mutta tossa ei kerrota ees että mistä tuesta on kyse tai että onko noi niitä ns. joululahjarahoja. Niitähän roiskitaan sinne tänne kun ne on budjettiylijäämää.

[ 5 viestiä | ]