Rikospähkinä Rikospähkinä
helsinki tulvii helsinki tulvii
minkä nuorena varastaa ni sen vanhana omistaa minkä nuorena varastaa ni sen vanhana omistaa
Tuhero Tuhero
DEJAVU :-DDD DEJAVU :-DDD
Kovia rakennusukkoja ja akkoja Kovia rakennusukkoja ja akkoja
lehmien pierut lehmien pierut
Biologi ja sukupuolihullu Biologi ja sukupuolihullu
Mielenkiintoinen maku Mielenkiintoinen maku
Diilailua Diilailua
kuulaa ja korppua kuulaa ja korppua
elokapinat nippuu elokapinat nippuu
Börheät halikaverit Börheät halikaverit
raha kelpaa aina raha kelpaa aina
simpanssit simpanssit
Porin ässät Porin ässät
Ruoka apustus Ruoka apustus
nää tulee sua mettässä vastaan nää tulee sua mettässä vastaan
vain hagert tarjous vain hagert tarjous
intia intia
Matrix - I identify as innocent Matrix - I identify as innocent
Haha se on mun nyt :D Haha se on mun nyt :D
valupera tykittää valupera tykittää
Toukopouko intiaanina Toukopouko intiaanina
 944 näyttökertaa, 13 viestiä, 6.35 MB, 2 tiedostoa, 24.06.2021 22:36:10
[ + 1 | ]

Elikkäs Villen puri

[54753] [tiedosto-1.jpg] [3.69 MB] [3000x4000] [] []
tiedosto-1.jpg
[54752] [tiedosto-2.jpg] [2.66 MB] [4000x3000] [] []
tiedosto-2.jpg

ville haapasalo

(9)  · 

hatsapuri

(16)  · 

ruoka

(404)  · 

juusto

(65)  · 

lätty

(7)
25.06.2021 11:53:32
#475090 [+-] Piilota Suosittele

>>474946
Paska sellainen, mutta vaha tuo onkin. Penskana vääntelin nuo siipimutterit niin tiukalle, että väänty koko paska. Mikähän piru se Tampereen Radioshack oli mistä tuokin piti hakea. On se silti auttanut monessa paikassa ja ilman ei olisi pärjänny.

25.06.2021 11:56:35
#475092 [+-] Piilota Suosittele

>>475004
Itseasiassa korjasin tuolloin Creativen Fatal1ty kuulokkeita, joista oli lähtenyt äänipuolen haara irti. Johtoa kun juottaa johtoon niin siinä pitää juottaa välissä itseäänkin.

25.06.2021 11:56:57
#475094 [+-] Piilota Suosittele

>>475090

Juu. Itellä on vastaavanlainen. Painoa pitäisi olla enempi tai sitten pultata se kiinni pöytään. Oon kuitenni saanu sillä toteutettua juotoksia. Pitäis itsekin katsoa parempaa.

25.06.2021 11:59:42
#475097 [+-] Piilota Suosittele

>>474929
Hyvää oli ja Ville itse sen tarjoili. Mutta en ostais uudestaan muuten kuin 15 € kuriositeettina. Niitä on kuulemma 10 € hintaan pakasteenakin, mutta ei varmasti ole se 5 € hinnan pudotus tarpeeksi laatua ajatellen.

25.06.2021 12:03:07
#475100 [+-] Piilota Suosittele

>>475094
Se nyt on vähän kyllä ollut, että tahtoo liikuskella pienestäkin kolvin liikkeestä, mutta on jo 20 vuoden aikana tottunut niin ei edes huomaa enään. Olisiko markka-aikana ollut vaan jonkun 20 mk, mutta suuri apu on silti ollut.

[ 13 viestiä | ]