Aina käy näin Aina käy näin
ICE-O-LATED ICE-O-LATED
Konnii-lian Konnii-lian
Osallistutteko tänään Koronan vastaiseen mielenosoitukseen? Osallistutteko tänään Koronan vastaiseen mielenosoitukseen?
C=64 tapahtuma 2007 kotona C=64 tapahtuma 2007 kotona
;___; ;___;
Kakkihäteä Kakkihäteä
Esport Esport
muutama star trek muutama star trek
Nii, perkele Nii, perkele
Muy bien Muy bien
Ryppy ja koronavirus osa II Ryppy ja koronavirus osa II
Volga Volga
Tyronator Tyronator
Hjallis Hjallis
a a a a a a a a
Mind.in.a.Box - Sun and Storm Mind.in.a.Box - Sun and Storm
Ma sulle huva pizza paistele Ma sulle huva pizza paistele
Lauantai käyntiin Lauantai käyntiin
Melkein Nugs Melkein Nugs
täältä tulee tuomas täältä tulee tuomas
tissi tissi
Kappas Kappas
innovatiivinen ratkaisu innovatiivinen ratkaisu
 744 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto, 22.06.2021 14:53:59
[ + 1 | ]

Ylen alennustila.

[54697] [20210622_144304.jpg] [0.08 MB] [828x671] [] []
20210622_144304.jpg

yleisradio

(64)
22.06.2021 15:03:55
#474061 [+3] Piilota Suosittele

36-vuotiaana teinityttö.

Just.

Miten vitun sekaisin ihmisen itsensä pitää olla, että avoimesti kannattaa tälläisiä avohoitopotilaita?

22.06.2021 15:30:47
#474066 [+2] Piilota Suosittele

Ennen oli juoppohulluja, kylähulluja ja laitokseen suljettuja pöpilaakson asukkaita.
Nyt on deekuja / narkkeja, väärän lääkityksen saaneita latva-B2 tapauksia ja sitten on ihanan "erikoisia" / "rohkeita" / "uskaltavia" / "omanlaisia" julkimoita, tubettajia ym täti on setä ja setä on helikopteri tapauksia joilta olisi pitänyt ajaa lepakot vintiltä joko lääkityksellä tai sitten lääkitys + osastohoito yhdistelmällä, olettaen etteivät ole toivottomia suljetun osaston loppuelämän kiertäjiä.

22.06.2021 18:02:01
#474127 [+2] Piilota Suosittele

>>474121

Tai vaihtoehtoisesti:

"Minut on tapettu irakissa. Eiku Irani.. Eiku Irakissa. Tässä todistus siitä.
"Sekä, lähetä Ilmainen racha tälle tilille."

[ 12 viestiä | ]