Vihannes Vihannes
musikaalista musikaalista
auttaa :3 auttaa :3
Hella jäi päälle Hella jäi päälle
Dancer Dancer
SS Market SS Market
Pizza Pizza
Vastarannan kiisket. Vastarannan kiisket.
nopes nopes
Oy vey! Oy vey!
Nortti huulessa pitää lääkärin loitolla Nortti huulessa pitää lääkärin loitolla
Ruokakauppa musakkia Ruokakauppa musakkia
boomerit boomerit
Unilelu Unilelu
Nopea kuorman purku Nopea kuorman purku
Lilu Lilu
Toy Story Toy Story
Rentoutuja Rentoutuja
Juuri sinä Juuri sinä
Syökää kanaa Syökää kanaa
aw shit tyrone aw shit tyrone
Kalliit hävittäjät Kalliit hävittäjät
Hupsista ;___; Hupsista ;___;
Remmejä Remmejä
 559 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.64 MB, 1 tiedosto, 01.08.2022 17:06:00
[ + 3 | ]

Lensi kahvit nenästä 🤣

[66220] [Screenshot_20220801-170534_Twitter.jpg] [0.64 MB] [1080x1372] [] []
Screenshot_20220801-170534_Twitter.jpg

yleisradio

(64)  · 

propaganda

(106)
01.08.2022 21:16:29
#589502 [+-] Piilota Suosittele

"Poliklinikka maksut pois!"
Otti ja tuotaa...
Max 41,8€ per käyntikerta tai max 135€ päiväkirurginen operointi, maksukatto 680€ / kalenterivuosi jonka jälkeen vapaakortti vuoden loppuun.
Jos on työtön pienillä tuilla eli kelan / soskun asiakas niin no problem, kela maksaa ja lääkkeisiin saa maksusitoumuksen joten "poliklinikkamaksut pois" on turhaa vouhotusta koska ne maksaa itse kenellä on varaa ja kenellä ei ole varaa sille kela maksaa hoidot.

[ 3 viestiä | ]