Rasittava Rasittava
Oh the irony Oh the irony
On siinä syytäkin pelätä On siinä syytäkin pelätä
omenapuu-2 5/8 omenapuu-2 5/8
onko oikea paikka onko oikea paikka
jos ahistaa niin jos ahistaa niin
röhräh röhräh
kiekujakaiku kiekujakaiku
Älkää menkö Älkää menkö
Työukkojen innovaatio Työukkojen innovaatio
Luumut kovilla boan etsiessä kotia Luumut kovilla boan etsiessä kotia
Vova-setä ja Paša Vova-setä ja Paša
Irakilainen tapa Irakilainen tapa
omenapuu-2 4/8 omenapuu-2 4/8
Sniiiiiiif! Sniiiiiiif!
Tän takia meitä ei pidetä scandinaviaan kuuluvana maana. Tän takia meitä ei pidetä scandinaviaan kuuluvana maana.
ron huonossa hapessa ron huonossa hapessa
Keisari ostoksilla Keisari ostoksilla
Tattoo Idea Tattoo Idea
Oi mait! Wot you lookint at?! Oi mait! Wot you lookint at?!
Liikaa sytytysnestettä Liikaa sytytysnestettä
Kylmä Kylmä
Tasapuolista haista vittua Tasapuolista haista vittua
Gay Gay
 779 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.32 MB, 1 tiedosto, 15.06.2021 11:18:46
[ + 3 | ]

Ja nämä ihmiset sitten äänestävät

[54496] [tiedosto.png] [0.32 MB] [881x1013] [] []
tiedosto.png

maria nordin

(6)  · 

psykoosit

(20)
15.06.2021 11:43:00
#472228 [+-] Piilota Suosittele

Tämähän oli arvattavissa olevaa kehitystä kun päästetään mt-potilaat suljetuilta osastoilta avohoitoon ja saavat itse huolehtia lääkityksestään.
Ei siinä mitään että osa heistä jättää lääkityksensä väliin, puhuu ja tekee hulluja asioita, muttakun osa osaa vakuuttaa muut hullut / älyllisesti yksinkertaiset uskomaan omiin hullutuksiinsa kuten että 2 on vähemmän kuin 1, lääkärit on murhaajia, murha on elämää, 5G masto lepakoita tuulimyllyn rokote mikrosirusssa *äxjödlköf¤@* jne...

16.06.2021 14:25:34
#472436 [+-] Piilota Suosittele

väärin piirretty kai hylätään vain jos vallitsee epäselvyys siitä onko sillä tarkoitettu ykköstä vai seiskaa
sensijaan jos kaavakkeessa on jotain ylimääräistä niin se ilmeisti hylätään aina

16.06.2021 14:40:33 | 14:40:45
#472437 [+-] Piilota Suosittele

Kuka selväjärkinen muutenkaan piirtää ykkösen vain pystyviivalla? Seiskaan sitä ei voi sekottaa kun siihen kuuluu vaakaviiva, mutta sekin on vissiin sitten väärin? Vain ala-asteikäiset piirtää numerot niin kuin ne on noissa vaaliohjeissa.

16.06.2021 23:56:52
#472545 [+-] Piilota Suosittele

Vaikea kuvitella, että nuo kommentoijat olisivat tosissaan. Tosin enpä yllättyisi vaikka olisivatkin. Jos ovat, niin toimivat sitten jo aikamoisena parodiana itsestään.

[ 6 viestiä | ]