Soini vain nauroi Soini vain nauroi
Magaronimess Magaronimess
Trattorio Luolasto: Magarons' Böber Trattorio Luolasto: Magarons' Böber
viesti tulevaisuudesta viesti tulevaisuudesta
Parempi kuin alkuperäinen Parempi kuin alkuperäinen
virgin "muusikko" vs Chad Teknoartisti virgin "muusikko" vs Chad Teknoartisti
Papa-Kratos ei hyväksy Papa-Kratos ei hyväksy
Arttu wiskari on alkanut tupakoimaan Arttu wiskari on alkanut tupakoimaan
Ryppy ja reikä. Ryppy ja reikä.
Ebin maskotti Ebin maskotti
Laktoosi-intoleranssi Laktoosi-intoleranssi
Nuggui viigsed ryddyyn :3 Nuggui viigsed ryddyyn :3
jesilmero jesilmero
Femcel vs Stacy Femcel vs Stacy
Quest of the Manwhore Quest of the Manwhore
Kemistikissa Kemistikissa
Heatings :DD Heatings :DD
Lahjoitettavat stuffit Lahjoitettavat stuffit
The Spirits - Kuka minä olen The Spirits - Kuka minä olen
Tunkiainen kerrankin selvänä Tunkiainen kerrankin selvänä
Vanha irkkugondola Vanha irkkugondola
Liisalla on vahvat mielipiteet Suomenlinnasta Liisalla on vahvat mielipiteet Suomenlinnasta
Valitse yksi suojelijaksesi, muut yrittävät tappaa sinut Valitse yksi suojelijaksesi, muut yrittävät tappaa sinut
Nussitaanko? Nussitaanko?
 759 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto, 06.06.2021 20:01:39
[ + 6 | ]

Uusi lääke

[54315] [metamphetamine.jpg] [0.07 MB] [720x832] [] []
metamphetamine.jpg

13.06.2021 19:14:00
#471717 [+-] Piilota Suosittele

>>471675
Tiedän kokemuksesta että ei. Siitä on 15v, mutta ei maistu. Yritin yökkäämättä syödä leivän, ei. Sama kuin verensokeri on alhaalla.

14.06.2021 14:31:22
#472029 [+-] Piilota Suosittele

>>471787
Internetillä on. Oon kyllä testannukkin, myönnän sen. On muuten erittäin vaaralliseksi luokiteltu huumausaine joten kannattaa ottaa huomiooon jos tekee jonkun mieli kokeilla.

14.06.2021 15:13:14
#472047 [+-] Piilota Suosittele

>>472029
Siis metamfetamiinia? En oli koskenut huumeisiin yli kymmeneen vuoteen, huumeidenkäyttäjiin...? Ehkä kun käyn kaupassa ja se osuu kädellään vahingossa mun käteen. SHE WANTS MY DICK GOD DAMMIT!

28.02.2026 17:05:58
#739689 [+-] Piilota Suosittele

>>472047 ilman metamfetaminia mä en olis koodannu n+1 riviä koodia kouralliseen opensource projekteja. githubis commiteista näät millo valvottu viikko drum'n'bassin tahtiin lmao

01.03.2026 19:39:32
#739973 [+-] Piilota Suosittele

>>739689
Mä en tee mitään paljoa ottaneena. Se on hyvä koodata vaikka vapaapäivinä joita on paljon kuten huominen muttei tiistai, alottaa joskus kaheksalta tms. ku herää, juoda 4x2dl kuppia kahvia tonne kolmeen neljään asti ja sit avata korkki, koska olet sen ansainnut. EI TAUKOJA!! PELKKÄ KESKITTYMINEN! Ja sitten rentoutuminen.. kaljalla ja

[ 9 viestiä | ]