Nimijeccu Nimijeccu
Lentokoneessa Lentokoneessa
Mikä on tämä voimakenttä minun ja maidon välillä? ;___; >:3 Mikä on tämä voimakenttä minun ja maidon välillä? ;___; >:3
Pelit Pelit
Nams :3 Nams :3
Äkkiä! Äkkiä!
bullukka :3 bullukka :3
huuman voitko auttaa :3 huuman voitko auttaa :3
rawr :3 rawr :3
ihania naisia ihania naisia
Tosi vahva MÄÄ! Tosi vahva MÄÄ!
Autokaupoilla Autokaupoilla
Koire rollailee :D Koire rollailee :D
Ihana nainen Ihana nainen
EPÄLUOTETTAVAA TIEDETTÄ EPÄLUOTETTAVAA TIEDETTÄ
Hehe Hehe
Fingerpori Fingerpori
Banaanien kohtalo Banaanien kohtalo
Tieliikennelaki muuttuu Tieliikennelaki muuttuu
Doggy birthday Doggy birthday
Golf Golf
Solid sheeit Solid sheeit
Iskenderr kebu Iskenderr kebu
Kävelytys Kävelytys
 757 näyttökertaa, 7 viestiä, 1.2 MB, 4 tiedostoa, 03.06.2021 07:06:46
[ + 4 - | ]

Politiikkanappula osa 776

[54230] [Screenshot_20210603-064238_Twitter.jpg] [0.19 MB] [1080x593] [] []
Screenshot_20210603-064238_Twitter.jpg
[54229] [Screenshot_20210603-064352_Twitter.jpg] [0.32 MB] [1079x859] [] []
Screenshot_20210603-064352_Twitter.jpg
[54228] [Screenshot_20210603-065134_Twitter.jpg] [0.23 MB] [1079x702] [] []
Screenshot_20210603-065134_Twitter.jpg
[54227] [Screenshot_20210603-070038_Twitter.jpg] [0.46 MB] [1079x1387] [] []
Screenshot_20210603-070038_Twitter.jpg

muutama kuva

(27)
03.06.2021 10:02:37
#468742 [+-] Piilota Suosittele

Kyllä menee opiskelijoillakin hyvin, joskus omina opiskeluaikoiha tuolla summalla elettiin kaksi, joskus neljäkin kuukautta.

03.06.2021 17:24:31
#468856 [+-] Piilota Suosittele

Pitikö SDP:n olla työväenpuolue? Keskusta on mennyt myös maaseudulta kokoomuslinjalle, korttipakka on sekaisin. Niin oon minäki kohta jos käyn kaupassa.

03.06.2021 21:23:08
#468938 [+-] Piilota Suosittele

>>468880
Olenko ainut askeettisesti syövä luolastolainen? Hernekeitto kylmänä suoraan purkista ja näkkäri ilman päällysteitä? Lisäksi selvinpäin.

04.06.2021 14:23:54
#469145 [+-] Piilota Suosittele

469036

Se oli toissapäivänä. Eilen söin kunnon teurasjätteestä tehtyjä lihapullia ja mädistä perunoista tehtyä muusia sekä salaattina homehtunut näkkileipä jonka jätin syömättä + kourallinen vitamiineja.

Siinä oikeasti kaikki, syön kerran päivässä.

[ 7 viestiä | ]