ei kannata edes yrittää ei kannata edes yrittää
HYTTYSET TULEE HYTTYSET TULEE
yllätys yllätys
tärkeää työtä tärkeää työtä
kissa kissa
Arjalainen kaunotar Arjalainen kaunotar
TWINGO ASMR TWINGO ASMR
outlook outlook
basso potkii basso potkii
märkää märkää
TARKKAILUASEMA TARKKAILUASEMA
normi luolastolainen normi luolastolainen
mamma mia mamma mia
MATKAKASS MATKAKASS
huppista huppista
Heimosenkeimon biisi Heimosenkeimon biisi
intialainen huvipuisto intialainen huvipuisto
lusikan toiminta lusikan toiminta
Digimummo sai töitä Digimummo sai töitä
KEBAB KEBAB
JEWBUSTERS JEWBUSTERS
murica murica
Pylly Pylly
Isä pepan ruohonleikkuri tarina Isä pepan ruohonleikkuri tarina
 673 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.03 MB, 1 tiedosto, 30.05.2021 19:27:53
[ + 4 - | ]

Demarin aamupala

[54151] [tiedosto.jpg] [0.03 MB] [757x242] [] []
tiedosto.jpg

sanna

(126)  · 

marin

(115)
31.05.2021 13:42:26
#467963 [+-] Piilota Suosittele

tietämättömyydelläni varastin auton ja ammuin auton omistaja. ei nähdäkseni pitäisi mun autoilun olla jatkossakaan muilta pois.

31.05.2021 21:15:49
#468068 [+-] Piilota Suosittele

>>467987
Kaikki kulut ovat muilta pois. Jos joku sanoo heidän saavan liikaa rahaa, hänen tulisi tietää että he myyvät Suomea ja palkka on aika pientä kaikki kulut huomioonottaen. Miksi minä joudun maksamaan ruoasta omalla palkallani? Jopa saatana kahvista.

[ 7 viestiä | ]