apu tyrone apu tyrone
Pelottava <:3 Pelottava <:3
Small child Small child
Tohtori Rauhala Tohtori Rauhala
postaan idolini postaan idolini
materwelon materwelon
domo nipsu domo nipsu
Päivitystä on odotettu Kathleen! Päivitystä on odotettu Kathleen!
runkkari runkkari
Ikä on vain numero! Ikä on vain numero!
Nauravat Natsit - Suomi irti YYA:sta II Nauravat Natsit - Suomi irti YYA:sta II
mannet taas töissä mannet taas töissä
Hampurilainen Hampurilainen
Baizuo Baizuo
Kukko Pärssisen kuolemasta 10 vuotta Kukko Pärssisen kuolemasta 10 vuotta
Tohtori Theodore Noel ja eri kasvomaskit Tohtori Theodore Noel ja eri kasvomaskit
Penismestari Penismestari
Yiff yiff Yiff yiff
Entropia kasvaa Entropia kasvaa
In Memoriam In Memoriam
Tonnin Ano Turtiainen Tonnin Ano Turtiainen
mummo ankka mummo ankka
Viidennen koronarokotteen jälkitunnelmia Viidennen koronarokotteen jälkitunnelmia
Onneksi on omilla aivoillaan ajattelevia nuoria Onneksi on omilla aivoillaan ajattelevia nuoria
 747 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto, 26.05.2021 17:07:33
[ + 5 | ]

GTA

[54086] [GTA.jpg] [0.07 MB] [720x513] [] []
GTA.jpg

26.05.2021 21:18:51
#466787 [+1] Piilota Suosittele

Ennen menit kauppaan tai tilasit jostain pelin cd-rom muodossa, maksoit mansikoita (jotkut harrasti waretusta), mutta se peli oli sun ja lagaaminen johtui pääasiassa siitä kun sun kone oli tehoton.
Nyt maksa että pääset pelaamaan, maksa pelistä, maksa kaikista lisäosista, maksa "ylläri laatikoista", maksa mahdollisuudesta voittaa, maksa siitä, tuosta, tästä ja vielä vähän lisää.
Ei se konsoli tai pc:n 30-70€ cd-romppu peli enää tunnukkaan kalliilta.

27.05.2021 07:14:05
#466842 [+-] Piilota Suosittele

Ainut hyvä on eka. Jo toka oli tylsä ja huomattavasti huonompi. Ja vaikka kolmatta pelailin päivät pitkät niin, että muistin kadut kuin taksikuski niin se johtui vaan siitä, että ei ollut kauheasti muutakaan pelattavaa. Vitosta jaksanut yksin pelinä kauhean pitkään ja moninpeliä pelasin vähän pakon edessä eikä ole kiinnostanut sen jälkeen.

27.05.2021 15:18:01
#466891 [+-] Piilota Suosittele

>>466842
Tylsimys. Eka on klassikko ja en halua pilata muistoja pelaamalla sitä, GTA III ja GTA V ovat ainoita II:n tai Londonien jälkeen jotka pääsee läpi käyttämättä cheatteja.

GTA V toi mukavan uudistuksen, väliseivit, mutta siinä on paljon pakollisia paskatehtäviä, ja vaikeustaso vaihtelee naurettavan paljon. Online on täyttä perseilyä.

[ 11 viestiä | ]