Ruuhka-aika Ruuhka-aika
Putin Putin
"MEDIEVAL LAND FUN-TIME WORLD" EXTENDED TRAILER "MEDIEVAL LAND FUN-TIME WORLD" EXTENDED TRAILER
Onnellinen pariskunta. Onnellinen pariskunta.
Victoria ja ankka Victoria ja ankka
Mun! Mun!
Ryntökaari Ryntökaari
Fedora Fedora
Le trole master Le trole master
Elämäsi nainen. Elämäsi nainen.
Lihansyöjät servattu, vegaanit ne vaan rokkaa Lihansyöjät servattu, vegaanit ne vaan rokkaa
Running through neighborhood Running through neighborhood
Blur Blur
Eläinkuvia Eläinkuvia
Pekkos Bill Pekkos Bill
Master Kjeh Master Kjeh
Monivalintakysymys Monivalintakysymys
Elämä hallinnassa Elämä hallinnassa
Ninjakoiro Ninjakoiro
Kattoikkuna kestää Kattoikkuna kestää
Eläinlääkärissä. Eläinlääkärissä.
Volvo kiertää Volvo kiertää
Avatars of Naigamesha Avatars of Naigamesha
Hawt Hawt
 959 näyttökertaa, 20 viestiä, 0.1 MB, 1 tiedosto, 22.05.2021 13:07:48
[ + 12 - | ]
👑 Plussatuin 22.05.2021.
👑 Katsotuin 22.05.2021.

Oikeistofoorumilla ihannoidaan terrorismia..

[54020] [tiedosto.jpg] [0.1 MB] [640x1331] [] []
tiedosto.jpg

terrorismi

(43)
22.05.2021 13:32:12
#465702 [+-] Piilota Suosittele

Nuo eivät saisi edes ruutia liekinheittimellä syttymään, sitten puhutaan ydinpommista ja lannoiteräjähteistä.

22.05.2021 14:31:59 | 16:07:56
#465719 [+-] Piilota Suosittele

>>465715
"Ja jos vaihtoehdot olisivat turkulainen Vasemmistoliittolainen pedofiili ja porilainen Perussuomalainen ruudinkeksijä, niin kyllä minä äänestäisin ruudinkeksijää."

Ja sinulla ilmeisesti peruspsykoosi joka vaikuttaa siihen, että et ymmärrä miten äänestys Suomessa toimii. Kommenttisi oli niin vajaa, että oli pakko ottaa siitä kopio tähän.

ps. Viistastelusi pienimmästä yhteisestä tekijästäkin meni vituiksi. Yritäppä uusiksi.

22.05.2021 16:04:36
#465728 [+-] Piilota Suosittele

>>465719
Minä olen käsittänyt asian niin, että se ei toimi vaikka kuinka hanakasti äänestäisin. Valaise meitä oi Lamppu-Anteroiseni! Ei vaan, kerro.

22.05.2021 16:38:08
#465747 [+-] Piilota Suosittele

>>465743
Eli: "Äänestys ei toimi vaikka kuinka hanakasti äänestäisin"

Kokeile ensi kerralla äänestyspaikkaa. Ei toimi jos kotona kirjoittaa lapun ja kantaa ulos roskalaatikkoon.

23.05.2021 13:57:27
#466068 [+-] Piilota Suosittele

>>466052
Teit jo itsestäsi idiootin ja selittäminen vain pahentaa tilannetta. Hyvä tekniikka on olla hiljaa, jos ei tunne tai ymmärrä aihetta. Selittely viimeistään paljastaa, että eihän se ymmärrä.

[ 20 viestiä | ]