Väy väy! Väy väy!
ananasakäämä ananasakäämä
Sähinäkoppi >:3 Sähinäkoppi >:3
Kirjoja Kirjoja
Opiskelu Opiskelu
Punapää Punapää
ave caesar ave caesar
Sano nyaah Sano nyaah
Uudet liikennemerkit Uudet liikennemerkit
Aku's Diner Aku's Diner
islannin tiskit islannin tiskit
Kyttäjuttu. Kyttäjuttu.
Surullista Surullista
nappulan perintö nappulan perintö
elämän koulu elämän koulu
Kiusallinen kuvakommentti Kiusallinen kuvakommentti
American Ninja Warrior American Ninja Warrior
LUULITTEKO OLEVANNE PIILOSSA TORSTAILTA?? LUULITTEKO OLEVANNE PIILOSSA TORSTAILTA??
Jäätävä äijä heinäsuovassa Jäätävä äijä heinäsuovassa
Tämä ei sovi Mikille Tämä ei sovi Mikille
Tulevaisuus Tulevaisuus
Kokkailua gordon ramsayn kanssa Kokkailua gordon ramsayn kanssa
­ ­
Weegee Weegee
 724 näyttökertaa, 11 viestiä, 3.67 MB, 1 tiedosto, 04.04.2021 19:33:52
[ + 1 | ]

Synttäreiden ilotulitteet

[52847] [IMG_20210404_173424.jpg] [3.67 MB] [4160x3120] [] []
IMG_20210404_173424.jpg

05.04.2021 09:31:13
#454229 [+-] Piilota Suosittele

>>453887
SKS:stä on aika hemmetin montaa eri varianttia, koska suurin piirtein kaikilla kommarivaltioilla oli tuosta oma tulkintansa. Jos en ihan erehdy, niin kuvassa kiinalainen Norincon versio pistimestä ja irtolippaasta päätelle. Itsellä on alkuperäinen venäläinen SKS, jossa ei ole pistintä tai irtolipasta, vaan 10ptr sisäinen makasiini, joka ladataan joko patruuna kerrallaan tai sitten latauskammalla kaikki 10 kerralla.

05.04.2021 10:43:50
#454236 [+-] Piilota Suosittele

>>454229 Juurikin pistimen kiinnityksestä ja ehkä mallistakin voi päätellä että kiinalaisten siviili markkinoille tekemä SKS, lisäksi tukin yläosan puun erivärisyys kielii siitä että itse tukki tehtiin SKS:a varten ja putken päälle tuleva kappale AK-47 / 74:een osia valmistavassa tehtaassa.

[ 11 viestiä | ]