Cyberpunk Kimppakiva - Kusta silmään Cyberpunk Kimppakiva - Kusta silmään
hui kauheata :3 hui kauheata :3
Kaatuneiden neuvostosotilaiden muistomerkki Hangossa. Kaatuneiden neuvostosotilaiden muistomerkki Hangossa.
Valaistunut börh Valaistunut börh
Merman Merman
USA juttuja USA juttuja
mitä sinä human teet ?:3 mitä sinä human teet ?:3
Alabamaneekeri Alabamaneekeri
mm mm
Hölskyypi Hölskyypi
All Star All Star
tuutulaulu :3 tuutulaulu :3
Lol Lol
kjeh kjeh kjeh kjeh
"väärä" musiikki "väärä" musiikki
Brrr! Brrr!
Afrikan neito Afrikan neito
Latino tanssi apina Latino tanssi apina
Putum Putum
Parteeeh Parteeeh
tavaralle hinta tavaralle hinta
Ismo Ismo
Ebin pränk :D t. neeger :D Ebin pränk :D t. neeger :D
Mona biitsillä Mona biitsillä
 716 näyttökertaa, 5 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto, 03.03.2021 20:34:28
[ + 1 | ]

Sakke hoitaa


sauli

(29)  · 

niinistö

(39)  · 

kodittomien yö

03.03.2021 20:38:44
#444126 [+-] Piilota Suosittele

Sauli on hyvä pressa. Pressa ei juuri päätöksiä tee, ja onnistunut edustamaan Suomea ja suomen ulkopolitiikkaa mallikelpoisesti.

03.03.2021 20:50:06
#444129 [+-] Piilota Suosittele

>>444126 Melkein mieluummin Sakke jatkokaudelle ja tuon kanalauman tilalle jokin oikeasti asioita osaava tiimi, ettei kaikki jatkaisi vain syvemmin menemästä päin vittua...

03.03.2021 22:34:50
#444166 [+-] Piilota Suosittele

>>444126

Sale on hoitanut pestinsä kymmeniä kertoja paremmin kuin Marini omansa. Ensi töikseen Marini rupesi kohkaamaan yrittäjien kanssa suututtaen ne. Erittäin hyvä alku.

04.03.2021 00:02:51
#444203 [+-] Piilota Suosittele

>>444129
Pitäisi muuttaa lakia kuten idässä, mutta Sauli on jo vanha mies. Ei varmaan edes haluaisi jatkokaudelle.

Älkää mainitko USA:n Senilixiä tähän.

[ 5 viestiä | ]