puskutraktori puskutraktori
Hypnoottista Hypnoottista
Hyvää Naistenpäivää 2025 Hyvää Naistenpäivää 2025
trump fiction trump fiction
Tissit Tissit
pärinät pärinät
Tissit Tissit
frank frank
Pylly Pylly
ajatteleppa sitä ajatteleppa sitä
hieman kapea ja vähän jyrkkäkin hieman kapea ja vähän jyrkkäkin
HEman, hamppukasvattamo ja laiskurit HEman, hamppukasvattamo ja laiskurit
kunno trampoliini kunno trampoliini
insinöörejä insinöörejä
Tissit Tissit
ilmeilevät kass ilmeilevät kass
syyria2 syyria2
sanna mirella hagert sanna mirella hagert
sienigaubbias sienigaubbias
Panohommia Panohommia
sellasta mietin että sellasta mietin että
Kusella Kusella
estline estline
Tissit Tissit
@-
 723 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.01 MB, 1 tiedosto, 25.02.2021 15:54:07
[ + 8 - | ]

hehe

[51993] [0.jpg] [0.01 MB] [308x164] [] []
0.jpg

sanna marin

(322)  · 

angela merkel

 · 

sdp

(559)
25.02.2021 19:09:11
#441999 [+-] Piilota Suosittele

Jos Sannan joku keittäisi öljyssä, kysyisin, että oliko varmasti asteita tarpeeksi, kun Sanna itsekin käy niin kuumana (Helsinkiä/Vapaavuorta kohtaan tällä viikolla ja samoin Tampereen valtuustokokouksessa).

25.02.2021 19:56:05
#442028 [+-] Piilota Suosittele

>>441999

Suomi alkaa olla tuhon partaalla. Veronkorotuksia, hinnankorotuksia. Jatkuvia huonoja uutisia kansalaisille. Ihmetelty miksi nuoret käyttäytyvät näin. Ihmetelty miksi kansalainen ei tee enää lapsia. Ihmetelty paljon muutakin.

Vaan ei osata katsoa peiliin.

25.02.2021 20:40:52
#442044 [+-] Piilota Suosittele

Ei se ole tyhmä, käteisen ja urpilaisen lailla vaan käytti ihan vitusti rahaa ostaakseen itselleen uraa. Me äänestäjät ollaan ne tyhmät.

26.02.2021 07:01:35
#442170 [+-] Piilota Suosittele

>>442044
Paitsi, ettei äänestäjät edes tienneet, että Marinista tulisi pääministeri.
No joka tapauksessa tyhmiä, kun uskoivat vappusatasiin.

26.02.2021 21:37:02
#442308 [+-] Piilota Suosittele

>>442170 En mä usko että kukaan muukaan olisi vetovastuussa ollessaan tehnyt mitään toisin. Sen tiedän että äänestin toistaiseksi viimeisen kerran. Ei olisi kannattanut viimeksikään.

[ 6 viestiä | ]