Hyvältä näyttää, vaikka omatkin silmät vähän jotain lihatuotetta kuvasta hakeekin. En muista syöneeni tacoja varmaan ainakaan viimeiseen 16 vuoteen. Tuntuivat tottumattomalle ainakin silloin vähän hankalilta syödä, joten en ihan hirveästi tykästynyt. Ensimmäisen puraisun jälkeen koko lätty räjähti käsiin ja oli oikeastaan helpompaa vain dipata loput palaset lautaselle tippuneessa täytteessä. Winter Tacot oli hyviä.
Ensimmäisen puraisun jälkeen koko lätty räjähti käsiin
Kuoret pitää pistää joksikin aikaa uuniin, että kosteus lähtee niistä. Pellille alassuin erikseen. Jos on vieläkin ongelma niin salaatinlehti ensimmäisenä sisään niin se pitää täytteet sisällään.
[
6 viestiä
|
]
⭰
Mieli puhallettu
Katoavat ihmiset ?:3
Ruokatauko
uncle dolans menu
Elikkäs, wienerleike ja nicebearkastike
Fazerin juustosämpylöistä tulee parhaat burgerin kuoret
Syömisiä
Euron possusiivu, likainen pöytäliina ja sen vartija
kiltisti jakavat :3
Elikkäs huomenta
Virheellisiä ruokailutapoja
parempi ruokailu
sushipizza
Ei se oo pöhölö joka pyytää.. vaan se joka maksaa;)
HK Popsi® Mini Corndog
palestiinalaiset
Ruokatauko
Lettujen valmistus
ruokavinkki
Vanhan koiran ruokinta vs. nuoren koiran ruokinta :3