Ilmaa hanuriin Ilmaa hanuriin
Syö pitsasi Syö pitsasi
Myönnän sen Myönnän sen
Paavikännit Paavikännit
lol i troled u lol i troled u
Alfa Alfa
homottaa homottaa
kommentint kommentint
homottaa homottaa
Vihanor Vihanor
Homura ei tykkää muskelitytyistä Homura ei tykkää muskelitytyistä
Happy day! Happy day!
>tarkkana kuin porkkana >tarkkana kuin porkkana
Ei toimi Suomessa Ei toimi Suomessa
Läski-Paska duunari Läski-Paska duunari
Asuntokaupat Asuntokaupat
Viikonlopun viinapirut Viikonlopun viinapirut
Muskeli Miia :D Muskeli Miia :D
Hyllymbvyör?? Hyllymbvyör??
Läski-Paska sai tarpeekseen Läski-Paska sai tarpeekseen
Burn! Burn!
En ainakaan minä En ainakaan minä
Papunen Papunen
Yllätyitkö? Minä en Yllätyitkö? Minä en
 874 näyttökertaa, 18 viestiä, 0.37 MB, 1 tiedosto, 08.04.2020 15:13:13
[ + 4 - | ]

Itänaapurin parhaimmistoa

[41649] [russlandruoka.jpg] [0.37 MB] [787x983] [] []
russlandruoka.jpg

venälä

 · 

moskova

(11)  · 

ruoka

(404)  · 

2vko

08.04.2020 17:23:49
#328879 [+-] Piilota Suosittele

>>328856
>>328867

Päivän kuva: Tällaisia tuotteita saivat köyhät koululaiset karjalalaisessa Pitkärannan kaupungissa. Tämä on kahdeksi viikoksi.

Karjalan tasavallan koulutusministeriö selvittää asiaa.

08.04.2020 17:59:06
#328896 [+-] Piilota Suosittele

>>328879

Selviteys tapahtuu nopeamminkin. 2 vko = 14 päivää. 6 perunaa tekee 12 päivää. 1 nakki per päivä ja 14 päivää on siinä!

Jauhot voi tunkea suuhun.

09.04.2020 22:08:19
#329492 [+-] Piilota Suosittele

Kirjotin tähän ku en voinut oikeen muuhun kommentoida.
Eli mistä tilaat Saksasta tavaraa?
Mä tilaan kans sieltä, mutta vähän heikkoa laatua monesti eikä niin halpaa rahtien kanssa.

10.04.2020 07:29:47
#329601 [+-] Piilota Suosittele

>>329492

Heikkoa laatua?

Sitten se on heikkoa laatua mitä suomessakin myydään. Eli täysin samaa tuotetta mitä suomessa. Ainoastaan pullopanttijärjestelmä on poistettu.

11.04.2020 18:04:20
#330243 [+-] Piilota Suosittele

>>329601
Siis halvemmat juomat on melko heikkolaatusia ja hyvät on lähes Alkon hinnoissa, siis sieltä mistä mä tilaan.
Sitä kyselinkin, että mistä sinä tilaat niin voin vaihtaa paikkaa.

[ 18 viestiä | ]