Suklaata Suklaata
Löysi hammasharjan Löysi hammasharjan
Tuli hyvin rouheeta wingssiä Tuli hyvin rouheeta wingssiä
söpyli söpyli
Nukkeleikkejä Nukkeleikkejä
Hapsin kosto Hapsin kosto
Videokokoelma Videokokoelma
metsä vastaa metsä vastaa
kurkistus persereikään kurkistus persereikään
Pylly Pylly
Menu Menu
Väestönvaihto ei ole totta. Väestönvaihto ei ole totta.
Persettä Persettä
Se on vain niin helppoa Se on vain niin helppoa
Setämiehen kastike Setämiehen kastike
Muutos Muutos
spandex spandex
Kissa perkele Kissa perkele
Brusea ei kiinnosta Brusea ei kiinnosta
Väiski Väiski
Pullataikina Pullataikina
Saksan maauimalat Saksan maauimalat
mukavia pelihetkiä mukavia pelihetkiä
Leikkasi kakkua Leikkasi kakkua
 619 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.09 MB, 1 tiedosto, 03.02.2021 21:17:26
[ + 6 - | ]

Usan järjestelmä

[51478] [0.jpg] [0.09 MB] [699x698] [] []
0.jpg

monopoly

 · 

monopoli

(7)
04.02.2021 00:47:03 | 00:48:04
#435502 [+-] Piilota Suosittele

>>435456

Totta, tällä hetkellä se 1 pelaaja saisi noin 70% kaikesta varallisuudesta painottuen kiinteistöihin, loppupelaajista kaksi saisi molemmat 10% ja lopuista arvottaisiin pari tyyppiä jotka aloittaa pelin ilman kiinteistöjä ja rahaa ollen pankille jo valmiiksi velkaa.

Toisaalta nykymeiningillä tuo kuva tulee olemaan totta vuosikymmenessä tai parissa..

[ 7 viestiä | ]