Mustamies on iloinen Mustamies on iloinen
Sanna ja Elon instassa Sanna ja Elon instassa
joulupukille toivomus joulupukille toivomus
sinivalkoinen ritarimme sinivalkoinen ritarimme
Benkku Benkku
jyväskylän naiset jyväskylän naiset
Ryppy ja Koponen menevät baariin Ryppy ja Koponen menevät baariin
sinä sinä
Assburger apocalypse Assburger apocalypse
Aatu suruisana ;__; Aatu suruisana ;__;
haistatko sauli haistatko sauli
Joulukalenteri Joulukalenteri
kentauri kentauri
Paint-joulukalenteri 2021 - Luukku 14 Paint-joulukalenteri 2021 - Luukku 14
Saatanan rasistit Saatanan rasistit
Iso kyrvän tyty! Iso kyrvän tyty!
Luottaisitko tähän mieheen? Luottaisitko tähän mieheen?
OISPA PAISTINPANNU ;D OISPA PAISTINPANNU ;D
usan kosto usan kosto
Mitä jos kertoisin että media ja hallitus on täysin Kiinalainen? Mitä jos kertoisin että media ja hallitus on täysin Kiinalainen?
tissit tissit
Sandels Sandels
Tuhotkaa kaikki suvakit ennekuin he pääsevät toukka vaiheeseen Tuhotkaa kaikki suvakit ennekuin he pääsevät toukka vaiheeseen
Paint-joulukalenteri 2021 - Luukku 16 Paint-joulukalenteri 2021 - Luukku 16
 792 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.13 MB, 1 tiedosto, 22.11.2020 12:28:37
[ + 7 - | ]

Uusi normi ruottisa

[49630] [vaarallista.jpg] [0.13 MB] [840x462] [] []
vaarallista.jpg

normaali

(41)  · 

vaarallista

 · 

ruotsi

(146)  · 

pakoloinen

22.11.2020 13:02:04
#411840 [+-] Piilota Suosittele

Jaa nyt ymmärrän yhden syyn lisää miksi Ohisalo, Haavisto (vihreät ylipäätään) & kumppanit haluaa haalia tuota levotonta sakkia suomeen. Saadaan autokanta uusiutumaan nopeammin kun turvapaikka / maahanmuutto turisteilla alkaa tulitikkuleikit, kun on tylsää tai pitää osoittaa kuka on ostarin hallitseva jengi tai tuodaan entisen kotimaan suojeluraha bisnes uuteen "paska maahan".

22.11.2020 14:22:21
#411860 [+-] Piilota Suosittele

Uusi normaali. Kiitos itserakkaiden "suvaitsevaisten", joille todellisuudessa suvaitsevaisuus on sitä, että suvaitaan tiettyjä asioita ja toisin ajattelevat pyritään estämään erittäin suvaitsemattomilla kommenteilla ja toimilla.

22.11.2020 15:03:23
#411887 [+-] Piilota Suosittele

Jos toi on tullut Somalian sotavyöhykkeiltä, ei se ole sen kummempaa.
Miten toi kotiutus on nyt mennyt?

Aika hyvin, poika tuntee olonsa kotoisaksi.

[ 6 viestiä | ]