se tunne.. ku otatki iltalääkkeet aamulla se tunne.. ku otatki iltalääkkeet aamulla
Kuvakommentti lähdeviitteiden ja loogisen päättelyn tueksi Kuvakommentti lähdeviitteiden ja loogisen päättelyn tueksi
jynkkyä jynkkyä
Nörtti-kooste Nörtti-kooste
Tässä on maailman suurin spurdo Tässä on maailman suurin spurdo
Suomen vika kaikki taas Suomen vika kaikki taas
Puolusdus ammunnad v2 Puolusdus ammunnad v2
ruff ruff ruff ruff
no miksipä vitussa ei? no miksipä vitussa ei?
Jos kahvimainokset olisivat rehellisiä Jos kahvimainokset olisivat rehellisiä
taputus taputus
Miksi kissa ottaa yhteyttä mikrotukeen? Miksi kissa ottaa yhteyttä mikrotukeen?
Tervetuloa kerhoon Tervetuloa kerhoon
Raggarit Raggarit
Reikään tunkeutuminen Reikään tunkeutuminen
Hymyhuulet Hymyhuulet
Piilokellotus Piilokellotus
spudro spudro
Jonnet ei muista Jonnet ei muista
Jäniksen facepalm Jäniksen facepalm
Pellen seikkailut Pellen seikkailut
Routalempi Routalempi
Lara hyppää Lara hyppää
Zonelta poistuminen pyhäinmiestenpäivänä Zonelta poistuminen pyhäinmiestenpäivänä
 948 näyttökertaa, 13 viestiä, 0.12 MB, 1 tiedosto, 29.01.2021 22:31:44
[ + 9 - | ]

kokkaus apu

[51361] [apukokki.jpg] [0.12 MB] [1024x768] [] []
apukokki.jpg

apu

(365)  · 

apustaja

(373)  · 

apustus

(109)  · 

kokki

(45)  · 

ruoka

(403)  · 

hella

(10)  · 

chef pepe

29.01.2021 23:08:11
#434083 [+-] Piilota Suosittele

Somessa leviäviä kokkauskuvia kun katselee, niin tuo on todennäköisesti se tapa jolla sapuskaa tehdään. Mikään muu ei selitä sitä miten saastaisia ihmisten hellat ovat.

30.01.2021 04:08:53
#434159 [+1] Piilota Suosittele

>>434083

1990 somput tekivät pakilantiellä asuntojen uuniin tulet kylmöän viileästi. Olohuoneen keskelle lautasivat 1m1 kokoisen multakasan lautaneliöön. Isännöitsijän tullessa oli mielenkiintoisia ilmeitä.

Tästä löytyy ajan lehdistä dataa jos haluat katsella.

30.01.2021 16:00:53
#434332 [+1] Piilota Suosittele

>>434083 Jotkut ei ilmeisesti vain välitä, tai taustalla on mielenterveysongelma. Yhden skitsofreenikon kämppä oli melko mielenkiintoinen näky ennenku hänet saatiin lopulta hoitoon. Ja eräässä vastaanottokeskuksessa tulijoille oli ilmeisesti unohdettu antaa paistinpannu ja kanat oli käryytetty suoraan levyn päällä. Kuulemma myös kaikki muut tekniset laitteet uusiutuvat siellä vinhaa vauhtia. :D

15.05.2021 02:24:49 | 02:25:04
#464121 [+-] Piilota Suosittele

>>434083
Ihan perus makarylliä kattilassa keittämällä ja j-lihaa paistinpannulla paistamalla saa samanlaista jälkeä jos ei siivoa ainakaan vuoteen.
Tai siis ainakin kuulemma, köh.

[ 13 viestiä | ]