Vitutti kun koulussa kävi aina näin Vitutti kun koulussa kävi aina näin
ihana nainen ihana nainen
tissit jumissa tissit jumissa
Kuvakommetti Kuvakommetti
tuninkia tuninkia
ride ride
Kuinka siivota kämppä ammattilaisten tavalla Kuinka siivota kämppä ammattilaisten tavalla
konekivääri konekivääri
sammakkoparkki sammakkoparkki
meno vitun venäjä meno vitun venäjä
Selvästi joku allahilainen runkkari Selvästi joku allahilainen runkkari
Oikeaoppinen metsäkakka Oikeaoppinen metsäkakka
matujen maa matujen maa
kusetusta kusetusta
kuristaja käärme kuristaja käärme
man the harpoons man the harpoons
nää tulee ovellesi mitä teet? nää tulee ovellesi mitä teet?
tärkeä tiedote tärkeä tiedote
saatanan häikäsevät lamput saatanan häikäsevät lamput
Hyvää Naistenpäivää 2025 Hyvää Naistenpäivää 2025
ojee ojee
spandeksien ulinaa spandeksien ulinaa
MS Paint MS Paint
nyt kävi näin nyt kävi näin
@-
 546 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto, 30.01.2021 02:52:04
[ + 2 | ]

Uusi alku

[51362] [0.jpg] [0.08 MB] [900x506] [] []
0.jpg

patrik laine

 · 

columbus

 · 

tervetuloa

(5)
30.01.2021 15:57:41
#434328 [+-] Piilota Suosittele

Voi tulla melkoinen maalimäärä jos Kekäläinen onnistuu hankkimaan jostain kunnon sentterin. Itse herkuttelin ajatuksella Patesta ja Sebusta Hurricanesin paidassa mutta ei harmikseni toteutunut.

31.01.2021 00:52:51
#434502 [+-] Piilota Suosittele

>>434328
Ei Domikaan mikään sukka ole ja jos kemiat kohtaa niin voi olla tuhoisaa jälkeä ja onhan siellä Teier joka kehittyy kokoajan huimaa vauhtia. Vittu minkä rankun laitto viime matsissa.
Columbuksella on ainakin puolöustus ja maalivahtiosasto kunnossa ja nyt tuli maailman luokan YV jätkä niin voi odottaa kovaa kautta.
Ja voihan se Keklu tietenkin hankkia sen sentterinkin.

31.01.2021 02:13:15
#434544 [+-] Piilota Suosittele

eikös sen jesse puljujärven pitäny voittaa mailman paras pelaaja palkinto tänä vuonna.... näytöt on meinaa sen verta kovia....

31.01.2021 08:43:11
#434599 [+-] Piilota Suosittele

>>434544
Pulsu on pelannut kyllä hyvin. Kehittynyt pelaaminen ihan eri tasolle viime vuodesta.
Taklaa, karvaa ja on enerkinen. Hieno kattoo sen pelaamista. Pisteiden osalta ollut hieman huonoa tuuriakin. Tänäänkin laitto muutaman hyvän passin, mutta McJeesus ampu tolppaan.

[ 7 viestiä | ]