injektio injektio
Hän ei tehnyt sinulle mitään pahaa ;__; Hän ei tehnyt sinulle mitään pahaa ;__;
Elokuva kekkuleista Elokuva kekkuleista
Bueno. ;3 Bueno. ;3
Ussr returns Ussr returns
Jotain samaa? Jotain samaa?
kävele köyhä kävele köyhä
Hiihtäjäkaunottaret Hiihtäjäkaunottaret
Meatcanyon compilation Meatcanyon compilation
odottaa löytäjäänsä odottaa löytäjäänsä
Ilmat pihalle Ilmat pihalle
Hyvin menee vieläkin. Hyvin menee vieläkin.
Jarlaa Jarlaa
Anarkistit Anarkistit
khamoon khamoon
Muistakaa mitä kokkarit ovat. Muistakaa mitä kokkarit ovat.
Alexis texas Alexis texas
tien näyttäjä tien näyttäjä
Drinkkejä Drinkkejä
Medialukutaito Medialukutaito
tissit tissit
En tiedä... En tiedä...
Ruumiiden etsijät Ruumiiden etsijät
Woke, woke woke woke waco Woke, woke woke woke waco
 748 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto, 20.01.2021 22:20:41
[ + 7 | ]

Vihreillä on eri totuus.

[51150] [FB_IMG_1611170273977.jpg] [0.07 MB] [960x878] [] []
FB_IMG_1611170273977.jpg

sinnemäki

 · 

vihreät

(423)  · 

polkupyörät

 · 

det röda

21.01.2021 08:10:18
#431416 [+-] Piilota Suosittele

>>431354

Tämähän se taitais olla. Itse pyöräilen kyllä. Mutta en todellakaan jätä pyörääni stadiin, en todellakaan. Enkä varsinkaan itä-keskuksen alueelle. Pystyn pysäköimään fillarini ainoastaan sinne, missä on turvallista. Sellaisiin paikkoihin, mihin pyörävarkaat eivät lähde.

[ 6 viestiä | ]