Ei tuulivoimalle! Ei tuulivoimalle!
joka vuosi joka vuosi
Santa claus Santa claus
Hihihi Hihihi
Olen biene Mortti vain, börheä :3 Olen biene Mortti vain, börheä :3
Hale and Pace - The Godfather Hale and Pace - The Godfather
beefus maximus beefus maximus
nyt on kalaa tarjolla :3 nyt on kalaa tarjolla :3
rage guyn elämä rage guyn elämä
pärskähti :3 pärskähti :3
pettämätöntä logiikkaa pettämätöntä logiikkaa
Hese-mies böndellä Hese-mies böndellä
Tän takia naisten johtama organisaatio romahtaa Tän takia naisten johtama organisaatio romahtaa
Ei rasismille! Ei rasismille!
Nasty Nasty
:D OK :D :D OK :D
fail fail
Lux Järvenpää Lux Järvenpää
ohoh ohoh
spurdo spadre spurdo spadre
tärkeä video tärkeä video
kateellinen kateellinen
Tuijotus Tuijotus
palmaris longus. palmaris longus.
 744 näyttökertaa, 15 viestiä, 0.57 MB, 1 tiedosto, 09.01.2021 20:35:47
[ + 5 - | ]

Itku lyhyestä ilosta

[50950] [D84F56C6-9E7A-4D1F-A6E8-FC7EB64E68E9.jpeg.jpg] [0.57 MB] [750x992] [] []
D84F56C6-9E7A-4D1F-A6E8-FC7EB64E68E9.jpeg.jpg

qanon

 · 

capitol

 · 

florida-man

09.01.2021 20:37:45
#428287 [+-] Piilota Suosittele

Tehtiin silleen tyhmästi poikien kanssa..

No sitä voipi sitte seuraavat 10 vuotta viiden lapsen iskä harkita seuraavaa hauskaa keppostelureissua piäkaupunnii..

10.01.2021 16:28:14
#428490 [+-] Piilota Suosittele

FBI:llä on jo sivut noitten kaikkien idioottien metsästämiseen pärstän perusteella. Kaikilla puhelin, kaikki kuvasivat. Uskon että USA:han tarvitaan taas uusi yksityinen vankila.

12.01.2021 09:51:30
#428748 [+-] Piilota Suosittele

>>428587
Trump myönsi FOX:in mukaan saattaneensa myötävaikuttaa tapahtumiin, ja tuomitsi ne. En usko että armahtaa yhtään ketään noista.

>>428632
Ei vaan vandalisoinnista, ja Trumpin kesällä kirjoittama laki noita kulttuurillisesti arvokkaita kohteita vastaan voi tuova sen 10v. En usko että noita eristetään uuteen vankilaan erikseen.

Saa nähdä, mielenkiintoista.

12.01.2021 13:03:23
#428838 [+-] Piilota Suosittele

>>428748 kunnes peruu sanansa - yrittää nyt esittää kaiketi katuvaa tms. Vittu vastuuton pässi se on. No, sitä saa mitä tilaa. Vastakkainasettelua ja vihaa. Siinä se on kyllä ollut paras presidentti koskaan.

[ 15 viestiä | ]