Kuinka ydinvoima toimii Kuinka ydinvoima toimii
ES on paras :D ja pulla :DD ES on paras :D ja pulla :DD
Ponity is overrated Ponity is overrated
Ei ole poliisi Ei ole poliisi
Ongelma ratkaistu Ongelma ratkaistu
Fendi huivi 790 euroa Fendi huivi 790 euroa
Haa, haa, haaa Haa, haa, haaa
aku ankka sarjis: pludon hitleristinen puolue aku ankka sarjis: pludon hitleristinen puolue
Hyllym hyllym Hyllym hyllym
arje apu arje apu
Napottajat :3 Napottajat :3
Bödkatti Bödkatti
Tolkun ihmiset Tolkun ihmiset
hyvä suoritus hyvä suoritus
Pysähdy roisto Pysähdy roisto
ansaitsi $30,000 ansaitsi $30,000
No nyt sekin selvis No nyt sekin selvis
Putin ja Steven Putin ja Steven
Pirimaalailujen jälkeen Pirimaalailujen jälkeen
S I M P S O N W A V E ざ謁は維ぽ コゆ慰ニ るゃ S I M P S O N W A V E ざ謁は維ぽ コゆ慰ニ るゃ
Olispa tollanen kotona Olispa tollanen kotona
Naurunappula Fingerporissa Naurunappula Fingerporissa
Pekoni-Spargid :D Pekoni-Spargid :D
näytti kiusaajalle näytti kiusaajalle
 627 näyttökertaa, 23 viestiä, 0.03 MB, 1 tiedosto, 07.11.2020 20:36:54
[ + 3 | ]

Hyvästi Valkoinen Talo

[49253] [tiedosto.jpg] [0.03 MB] [750x562] [] []
tiedosto.jpg

07.11.2020 20:48:08
#407301 [+-] Piilota Suosittele

toi toope lähtee vasta tammikuussa. ehtii virittää monta pommia seuraavalle ja sitten syyttää kovaan ääneen kuinka huono biden on. trump on sanonut elämän ohjeekseen että älä ikinä syytä itseäsi syytä muita.

07.11.2020 21:20:44
#407315 [+-] Piilota Suosittele

Jää historiaan eniten valehtelevana ja muiden syyttäjänä pressanna. Pelle kuten somen porukka sopii niin 2020.

07.11.2020 23:16:20
#407348 [+-] Piilota Suosittele

Olisin niin mielelläni nähnyt oranssin sedän voittavan. Se peppukipeyden määrä olisi vaan ollut niin herkullista. Toisaalta ihan hyvä että hävisi. Ihan pelle koko mies.

08.11.2020 03:46:24
#407557 [+-] Piilota Suosittele

>>407550 Minkälaisesta jäätelöstä nää tykkäät? Mäkkäristä saa kuulemma nykyää Daim jädeä? Voin laittaa sitä sun nänneihin ja... BLRHLLL Juu. Rajan yli saatana ja nusskat myyntii!

[ 23 viestiä | ]