Väyryne Väyryne
Bensan hinta Bensan hinta
Lampaat Lampaat
Vaahtokarkit Vaahtokarkit
Hermione taikuroi Hermione taikuroi
Dolan the terroras Dolan the terroras
maailmanlopun tanssit maailmanlopun tanssit
Pakkotyö Pakkotyö
Omakuva lopultakin senkin hintit Omakuva lopultakin senkin hintit
punttikääpiö punttikääpiö
When London bridge is down When London bridge is down
tuhmeliini tuhmeliini
Iso sylikoira Iso sylikoira
Gachlinka Gachlinka
Tämä on normaalia Tämä on normaalia
Sähto! Sähto!
Vroom vroom Vroom vroom
Jalalla koreasti Jalalla koreasti
T♂rstain kapteeni jaska T♂rstain kapteeni jaska
TR-3B TR-3B
Juoma automaatti Juoma automaatti
Suomi mainos afrikassa Suomi mainos afrikassa
Dolan jamakaen Dolan jamakaen
Kartellikamut Kartellikamut
 824 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.59 MB, 1 tiedosto, 15.09.2020 21:02:21
[ + 7 - | ]

Aktiivimallia

[47651] [tiedosto.png] [0.59 MB] [526x923] [] []
tiedosto.png

aktiivimalli

(6)  · 

sdp

(558)  · 

vihreät

(423)  · 

kepu

(25)  · 

ruoska

(14)
16.09.2020 01:12:26
#388910 [+-] Piilota Suosittele

>>388904
Ei kaaju. Torpassa on vielä hilloa. Mutta heti ens vaalien jälkeen ku ovat oppositiossa niin huutavat silimät verta vuotaen, että miks natsit ja fasistit ja oodinit ja vmk ja amk ja ypk ja kkk saa johtaa maan tuhon tielle josta justiinsa ovat yrittäneet sitä pelastaa heti sitten sotavuosista lähtien.

16.09.2020 07:21:21 | 07:21:54
#388960 [+-] Piilota Suosittele

>>388910
Tähän astihan vasemmisto ja vihreät on ollu IMHO oudon hiljaa ja sivistyneesti, mutta nyt kun on koettu kuinka oikeisto toimii oppositiossa niin ensi hallituskaudesta luulisi tulevan oikein hauska.

Ja sitäpaitsi kokkareet myy Suomea pois heti kun hillotolpalta loppuu massit, niin se vaan menee. Ei duunareita verottamalla ja työttömiä kiusaamalla valtion laariin mitään sada ja rikkaiden verottamisesta ei uskalla puhua kuin kommarit..

[ 3 viestiä | ]