Onko jokin vialla? Onko jokin vialla?
Bussipysäkkejä Bussipysäkkejä
Virgin swede & chad finn Virgin swede & chad finn
Olvi on hyvää Olvi on hyvää
Hyppää kyytiin Hyppää kyytiin
Et taida tietää mitä karthagossa tapahtu Et taida tietää mitä karthagossa tapahtu
Valintojen maailma Valintojen maailma
työnnyn työnnyn
LITRAN PURKEISSA!! LITRAN PURKEISSA!!
Spielbergin parhaat Spielbergin parhaat
Trial and error Trial and error
ryyps ryyps
Kulttuurien kohtaamispaikka Kulttuurien kohtaamispaikka
Valuvat kissat Valuvat kissat
Kylvyssä :3 Kylvyssä :3
Lainsäädäntösihteeri rikkoo lakia? Lainsäädäntösihteeri rikkoo lakia?
sukka komiikkaa sukka komiikkaa
rasmuspsykoosit rasmuspsykoosit
totta vai tarua? totta vai tarua?
Ninja action elvis Ninja action elvis
Video pelit on vaarallisia Video pelit on vaarallisia
ei loppuusa paha ollu tuo surströmming ei loppuusa paha ollu tuo surströmming
Enhän vaan repostannut? Enhän vaan repostannut?
Hihi :3 Hihi :3
 997 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.12 MB, 1 tiedosto
15.09.2020 08:24:37
[ + 14 - | ]

6/5 maistuu pepperoni

[47632] [0.jpg] [0.12 MB] [728x951] [] []
0.jpg

pizza

(167)  · 

pitsa

(55)  · 

pepperoni

 · 

jalopeno

(5)
15.09.2020 21:24:55
#388865 [+-] Piilota Suosittele

Kerrankin on tarpeeksi pepperonia.
Mutta tuohon kyllä pitäisi saada lisätäytteeksi jauheliha-jauheliha-jauheliha-jauheliha

[ 10 viestiä | ]