KILLER COCK KILLER COCK
Kutemattomille isän evästä Kutemattomille isän evästä
Toi pitsaa Toi pitsaa
Kuvattu takaperin Kuvattu takaperin
"This guy is going places" "This guy is going places"
Hapsi viihteellä Hapsi viihteellä
Täh? Täh?
Ylä-ihminen Ylä-ihminen
Dieetti kuntoon Dieetti kuntoon
Tinderin kermaa osa 2 Tinderin kermaa osa 2
Toivottavasti ei ole edes kerennyt lisääntyä Toivottavasti ei ole edes kerennyt lisääntyä
IRL Twitch-striimaus oli hyvä idea IRL Twitch-striimaus oli hyvä idea
Ei suunnitellut reittiänsä loppuun asti Ei suunnitellut reittiänsä loppuun asti
Oispa syksy. Oispa syksy.
Jumala Jumala
Dio seikkailee 4 Dio seikkailee 4
innoissaan innoissaan
Musliminainen sai oikeuksia Musliminainen sai oikeuksia
Kissakin on pettynyt Kissakin on pettynyt
Rottatarjous Rottatarjous
Vivis toivottaa hyvää onnea naisten mm-jääkiekkojoukkueelle Vivis toivottaa hyvää onnea naisten mm-jääkiekkojoukkueelle
Pääsiäisaiheinen tilannekuva Pääsiäisaiheinen tilannekuva
Sampo Sampo
Mestari! Mestari! Mestari! Mestari! Mestari! Mestari!
 793 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.24 MB, 1 tiedosto, 15.09.2020 09:34:14
[ + 1 | ]

resilar

[47633] [tiedosto.jpg] [0.24 MB] [1259x947] [] []
tiedosto.jpg

resilaari

 · 

hallusinaatio

 · 

aku ankka

(269)
15.09.2020 10:48:15
#388685 [+-] Piilota Suosittele

300 mg dekstrometorfaania on aiheuttanut huumeriippuvaiselle aikuiselle toksisen psykoosin, johon liittyi hyperaktiivisuutta sekä näkö- ja kuuloharhoja.

15.09.2020 20:06:12
#388824 [+-] Piilota Suosittele

>>388691
No eiköhän sitä sillä haeta. Tulee mielee sellanen vitun kehitysvammanen sarjis jostain jeesus leiristä tms mis jäbä vetää sienii ja sitte käy ripuloimas ku vatta sekasin ja totee että "onneks en sentää hallusinoinu" tms. Sitte sil oliki hallut ja luuli olevanssa vessassa vaikka ripuloi kadulle. Tässä vaan voi miettiä, että kuka vittu haluaa vetää silokkeja vain sentakia että menee vatsa sekasin ja on onnellinen ettei päässy trippaa?

Vittu huhu, vähä sama ku puhutaan kannabiksen dekriminialisoinnista ni eihän sitä voi koska hUUme. On varmaa sitte sitä mieltä että alkoholinkin pitäs taas olla kiellettyä, koska alkoholi vissiin luokiteltiin sitte hUUmeeks kieltolain aikana sillä hUUme = laitoin päihde.

[ 4 viestiä | ]