Vain milleniaalit muistavat Vain milleniaalit muistavat
1 1
>GOF >GOF
kauppias hoitaa homman kauppias hoitaa homman
Norjalainen kynttilä Norjalainen kynttilä
wut? wut?
mämmi mämmi
tyttözelda:) tyttözelda:)
Lomalle Pillucaccaan! Lomalle Pillucaccaan!
ay lmao.jpg ay lmao.jpg
Heippa! Heippa!
kovat setit kovat setit
Arjalaiset naiset Arjalaiset naiset
kiva tehä töitä kiva tehä töitä
hän on teitä kaikkia älykkäämpi hän on teitä kaikkia älykkäämpi
Assburgerin kanssa vitsailu on shakinpelaamista Assburgerin kanssa vitsailu on shakinpelaamista
Vain älykkäät yksilöt tajuavat Vain älykkäät yksilöt tajuavat
Älä kurki >:3 Älä kurki >:3
banaanikärpäsansa banaanikärpäsansa
Niin totta Niin totta
haaveile poika haaveile poika
Weapons of Mass Destruction Weapons of Mass Destruction
You think you do, but you don't You think you do, but you don't
antiikkista kyytiä antiikkista kyytiä
 794 näyttökertaa, 16 viestiä, 1.68 MB, 1 tiedosto, 12.09.2020 01:17:15
[ + 1 | ]

law and order lshti

[47518] [law-and-order-lahti.png] [1.68 MB] [919x960] [] []
law-and-order-lahti.png

rikos

(25)  · 

laki

(14)  · 

poliisi

(331)  · 

lahti

(21)
12.09.2020 04:49:22
#387227 [+-] Piilota Suosittele

Leikin kerran putkassa kuristavani sammunutta putkatoveria. Katsoin kamerakulman sopivasti siten, että olin metrin päästä sammuneesta riukukädestä. Paikalle tuli kymmenessä sekunnissa kaksi poliisia ja vartija kimppuun. Näytin että yritän saada sukkaa jalkaan.

12.09.2020 11:58:34
#387310 [+1] Piilota Suosittele

Niskoittele ja käy poliisin kimppuun. Saa turpaasi niinkuin kuuluukin. Ulise asiasta jälkikäteen.

Suosittelisin 9mm buranaa suun kautta nautittuna.

13.09.2020 07:24:23
#387763 [+1] Piilota Suosittele

>>387753
Voisit. Voisin kuvitella kaktuksen sun perseessä, mutta en niin tee. Kunnioitan aina poliisia, ja en ole koskaan kieltäytynyt asiallisesta käskyttämisestä. En ole koskaan vastustellut, ja ikinä saanut käsirautoja edes, vaikka lahden putkat ovat minulle melko tuttuja paikkoja.

13.09.2020 22:42:35
#388165 [+-] Piilota Suosittele

>>388126
Voi olla. Olenhan ollut vain puoliksi töissä lähiaikoina. Arbeit macht frei ei ole mitään paskapuhetta. Ainakin jos konteksti irrotetaan.

[ 16 viestiä | ]