Nyt mennään Nyt mennään
vassareilta kaljat pois vassareilta kaljat pois
piiras piiras
Korona mummo. Korona mummo.
Marinin etunoja Marinin etunoja
Härkähippasilla Härkähippasilla
tohvelisankari :3 tohvelisankari :3
Ihana nainen Ihana nainen
Minä varoitin teitä Minä varoitin teitä
Hieno mies Hieno mies
Ei nyt! Ei nyt!
Vanha lihaväli Vanha lihaväli
Rahoitus on kunnossa onneksi. Rahoitus on kunnossa onneksi.
lihapullia lihapullia
Lääkärin määräyksellä Lääkärin määräyksellä
etpäs karkaa etpäs karkaa
Kalpa fani Kalpa fani
Virgin Islands vs. Chad Virgin Islands vs. Chad
pikku pojat pikku pojat
mitä ihmiset tekee mitä ihmiset tekee
kela gold kela gold
Rentouttavaa musiikkia Rentouttavaa musiikkia
vaikea elämä vaikea elämä
Rassismi paha Rassismi paha
 595 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.53 MB, 1 tiedosto, 01.07.2025 20:58:37
[ + 1 | ]

STOP saatana

[81602] [tiedosto.jpg] [0.53 MB] [1943x1226] [] []
tiedosto.jpg

poliisi

(330)  · 

kolmipyörä

(6)  · 

polkuauto

 · 

polkuvehje

 · 

mikä toi on

 · 

risteys

01.07.2025 21:14:04
#704761 [+3] Piilota Suosittele

Lasten liikennepuisto.
Siellä olisi hyvä yhdenkin micrakuskin käydä kokeilemassa kytkimen käyttöä, ettei jää taas motarilla tientukkeeksi.

01.07.2025 21:29:08
#704765 [+2] Piilota Suosittele

Hah tänään oli liikennepuistossa neggeriö pentu ja kaahas sillä autolla väärää kaistaa. Joku siitä sitten tuumas jotaki johon vastasin, et tulevaisuuden Wolt kuski mitä voit odottaa.

Joskus nää mun jutut vois muiden katseesta päätellen pitää ihan omana hauskana.

02.07.2025 17:55:38 | 18:00:49
#704845 [+-] Piilota Suosittele

>>704839
Tietäisitpä kauanko trukkikuskia se on itkenyt. Alkoi nappulan aikaan, onko nappula nyt 8 vuotta sitten kun nappula lopetti toimintansa ja jatkoi trukkikuskin itkemistä täällä. Edelleen se jaksaa jankuttaa sitä, koska se ihan oikeasti luulee että mä otan kauheat raivarit siitä joka kerta.

Parasta tässä on se, että kyllä mun työuralla olen ollut joskus trukkikuski. Parissakin eri firmassa. Sen jälkeen ajoin kaivinkonetta sekä maansiirtokoneita. Aina kun kysyn, mitä vikaa tossa trukkikuskissa on? Se vastaa aina, että kuulemma kovin loukkaannun siitä.

Tuolle on olemassa ihan tieteellinen käsite:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Argumentum_ad_nauseam
(kirjaimellisesti ”argumentointia pahoinvointiin saakka) merkitsee argumentointia asian toistamisella ilman uutta asiaa.”


Tuo rapunaaman trukkikuski on täydellinen esimerkki

[ 6 viestiä | ]