Luolastolainen teki taidetta Luolastolainen teki taidetta
Say that you love me Say that you love me
Kiitos Richard von Rockefeller Kiitos Richard von Rockefeller
Pariisin lääkärit, insinöörit jne Pariisin lääkärit, insinöörit jne
nimi lapselle nimi lapselle
Jean-Pierre Niinistö Jean-Pierre Niinistö
George Floyd - Undah Da Knee George Floyd - Undah Da Knee
Kosheria tarjolla Kosheria tarjolla
elämäm stätsit elämäm stätsit
Skeletori Skeletori
Range rover Range rover
Mestarillinen servaus Mestarillinen servaus
KARI KARI
Munat, homot ja transut Munat, homot ja transut
Persun genderinot 3 Persun genderinot 3
Hyvät perustukset Hyvät perustukset
Moni perhe nykyään Moni perhe nykyään
Carnivore illallinen Carnivore illallinen
Perjantai Perjantai
Hei sorsa, lähetääs mettälle Hei sorsa, lähetääs mettälle
Tuolta ne perkeleen mustanaamiot taas tulee Tuolta ne perkeleen mustanaamiot taas tulee
Mä en edes tiedä mitä mä teen Mä en edes tiedä mitä mä teen
Ihana pelihetki Saksassa Ihana pelihetki Saksassa
Soviet Russia Will Rise Again! Soviet Russia Will Rise Again!
 1 009 näyttökertaa, 8 viestiä, 4.01 MB, 1 tiedosto, 11.09.2020 11:19:54
[ + 3 | ]

Ukko haluaa olla tukena täysillä <3

[47500] [0.mp4] [4.01 MB] [960x1088] [17.97s] [] []

hiustenlähtö

 · 

hiusten

 · 

leikkaus

(40)
11.09.2020 14:18:41
#386786 [+-] Piilota Suosittele

>>386757
Jenkeissä on kyllä kumma laki, kun avioeron jälkeen varakkaampi antaa köyhemmälle puolet omaisuudestaan ja maksaa vielä elatusapua, vaikka ei olisi lapsia.

25.05.2021 22:17:04
#466562 [+-] Piilota Suosittele

>>386786
Hetkinen?
Miten toi eroaa kotimaasta? Jos sulla ei ole avioehtoa niin omaisuus vedetään 50/50 ? Sillä ei ole vitunkaan väliä mikä avioparin tulot on, vaan ne asiat jotka on yhteisessä omistuksessa? Jos asunto/omakotitalo on yhteisissä nimissä, on molemmilla oikeus siihen? Miten tää eroaa jenkkilästä?

17.08.2022 23:50:44
#592853 [+-] Piilota Suosittele

Sopivasti kamerakin ollu kuvaamassa tätä spontaania rakkauden osoitusta.

>>466562
Kai se vissiin tarkotti sitä ku jos toinen on ollu rikkaampi niin se köyhempi on "tottunu tiettyyn elintasoon" joten siks sille pitää maksaa vähän ku sopeutumiseläkettä. Mää joskus nään pahimmissa painajaisissani unta, että oon joutunu jenkkeihin. Vitun kehitysmaa.

[ 8 viestiä | ]