teil o turri spermaa suonis :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD teil o turri spermaa suonis :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Jumboanterot vauhdissa. Jumboanterot vauhdissa.
Päätösgondola Päätösgondola
Vittusaatana Vittusaatana
Psykoosia Psykoosia
feel sick feel sick
keskusta keskusta
Jeesus ja Hitler puhuivat totuutta Jeesus ja Hitler puhuivat totuutta
tiikeri tiikeri
dumb dumb
Kebabenchiladat Kebabenchiladat
Sulla on 5 asti aikaa tuoda rahat! Sulla on 5 asti aikaa tuoda rahat!
Jutkujen pisneksiä Jutkujen pisneksiä
nuoret nuoret
Deus Ex: The Recut Deus Ex: The Recut
venäläinen pingviini venäläinen pingviini
Nuuh Nuuh Nuuh Nuuh
Kullervo Joensuu Kullervo Joensuu
Schwab rakastaa nuoria kauniita sosialistijohtajiamme Schwab rakastaa nuoria kauniita sosialistijohtajiamme
biletys biletys
epätoivoinen toive harras epätoivoinen toive harras
Muistakaa mitä kokkarit ovat. Muistakaa mitä kokkarit ovat.
Spurdo Spurdo
vodquila vodquila
 1 011 näyttökertaa, 8 viestiä, 4.01 MB, 1 tiedosto, 11.09.2020 11:19:54
[ + 3 | ]

Ukko haluaa olla tukena täysillä <3

[47500] [0.mp4] [4.01 MB] [960x1088] [17.97s] [] []

hiustenlähtö

 · 

hiusten

 · 

leikkaus

(40)
11.09.2020 14:18:41
#386786 [+-] Piilota Suosittele

>>386757
Jenkeissä on kyllä kumma laki, kun avioeron jälkeen varakkaampi antaa köyhemmälle puolet omaisuudestaan ja maksaa vielä elatusapua, vaikka ei olisi lapsia.

25.05.2021 22:17:04
#466562 [+-] Piilota Suosittele

>>386786
Hetkinen?
Miten toi eroaa kotimaasta? Jos sulla ei ole avioehtoa niin omaisuus vedetään 50/50 ? Sillä ei ole vitunkaan väliä mikä avioparin tulot on, vaan ne asiat jotka on yhteisessä omistuksessa? Jos asunto/omakotitalo on yhteisissä nimissä, on molemmilla oikeus siihen? Miten tää eroaa jenkkilästä?

17.08.2022 23:50:44
#592853 [+-] Piilota Suosittele

Sopivasti kamerakin ollu kuvaamassa tätä spontaania rakkauden osoitusta.

>>466562
Kai se vissiin tarkotti sitä ku jos toinen on ollu rikkaampi niin se köyhempi on "tottunu tiettyyn elintasoon" joten siks sille pitää maksaa vähän ku sopeutumiseläkettä. Mää joskus nään pahimmissa painajaisissani unta, että oon joutunu jenkkeihin. Vitun kehitysmaa.

[ 8 viestiä | ]