Pyssyleikit Pyssyleikit
Immu - Pois Kurdistaniin Immu - Pois Kurdistaniin
Muistakaa se Muistakaa se
Nekkulin puuhat Nekkulin puuhat
Vasara ja nauloja Vasara ja nauloja
Valupertti lidlissä Valupertti lidlissä
Laitetaanpa tänne tämmösiä Laitetaanpa tänne tämmösiä
Huora Huora
Kessu homosarjii ? Kessu homosarjii ?
Suklaata Suklaata
agṔLÖÖ agṔLÖÖ
Luontoretkellä Luontoretkellä
Ihana kesä Ihana kesä
apu darra apu darra
Kohta ne robotit ottaa vallan Kohta ne robotit ottaa vallan
Punkkeja tosiaan on paljon Punkkeja tosiaan on paljon
Nigga Heil Hitler Nigga Heil Hitler
Ihana nainen Ihana nainen
Praedor 1/2 Praedor 1/2
Luolastolaiset ohjelmistokehittäjät Luolastolaiset ohjelmistokehittäjät
Naiset kusettaa sua baarissa Naiset kusettaa sua baarissa
Ryssä Ryssä
Hannes Jörninen Hannes Jörninen
Ihana nainen Ihana nainen
 1 156 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.21 MB, 1 tiedosto, 31.08.2020 00:32:58
[ + 2 | ]

jonnet ei muista

[47116] [san-andreas-follow-damn-train.png] [0.21 MB] [680x515] [] []
san-andreas-follow-damn-train.png

tyrone

(251)  · 

san andreas

(12)  · 

big smoke

31.08.2020 02:14:13
#382031 [+-] Piilota Suosittele

Mulle ei kertaakaan käynyt noin. Tehtävä on aika helppo, vaikka se kyllä vituttaa aina onnistua vasta kolmannella yrittämällä. Ikinä ei silti mopo räjähtäny.

01.09.2020 04:14:56 | 04:15:19
#382285 [+-] Piilota Suosittele

>>382247
big smoke on niin paska ampuja

Tämän takia tehtävä vituttaa. Pääseeköhän siitä ylempää hyppäämään junan katolle ja ampumaan itse ne cholot...

[ 4 viestiä | ]