Mulkku ! Mulkku !
Hyvät Herrat Hyvät Herrat
Pohjammuan reissulla (Bohemian Rhapsody savoksi) Pohjammuan reissulla (Bohemian Rhapsody savoksi)
japan milf japan milf
sanna vahingossa koko moskovan.. sanna vahingossa koko moskovan..
Työkkäri Työkkäri
Pakolaisia. Kummassa kuvassa oikeita? Pakolaisia. Kummassa kuvassa oikeita?
Mein koran Mein koran
:) :)
Mansplaining Mansplaining
Hannun psykoosi laukeaa Hannun psykoosi laukeaa
Nuku rauhassa suomettuminen Nuku rauhassa suomettuminen
Hold my breath Hold my breath
Dick_taattorin Nachovuoka Dick_taattorin Nachovuoka
olga olga
Maksetaan seuraavasta palkasta Maksetaan seuraavasta palkasta
Tervetuloa aikuisten chattin❤️ https://t.me/alastonchat Tervetuloa aikuisten chattin❤️ https://t.me/alastonchat
ensimmäinen koulupäivä ensimmäinen koulupäivä
7evilin kotona 7evilin kotona
*boop* *boop*
Sänkky ala on pimeää Sänkky ala  on pimeää
hyvä pylly hyvä pylly
Bro that's rough Bro that's rough
don't join NATO don't join NATO
 852 näyttökertaa, 9 viestiä, 7.84 MB, 1 tiedosto, 01.11.2019 20:00:36
[ + 6 - | ]

Paukku ties sen jo aikoinaan

[36197] [VID-20191101-WA0014.mp4] [7.84 MB] [848x480] [] []

02.11.2019 10:49:10 | 10:52:24
#265945 [+-] Piilota Suosittele

265924

Täytyy kyllä myöntää, että vaikka silloin meni osalla huonostikki, ihmiset oli pääsääntöisesti suht onnellisia. Poislukien tietenki kaikki tuhannet velkavankeudessa kituuttajat.
Ihmiskunnan parasta aikaa on tainnut olla 80-luvun alkupuoli, ennen kuin juppi kupla puhkeaa...

02.11.2019 12:34:01
#266002 [+-] Piilota Suosittele

265950

Kai minä sen nyt tiesin miltä ajalta tuo biisi on (1991). Mutta totuus on, että 80-luvun lopussa ja 90-luvun alku ei ollut hyvää kaikille. Mailmalla nuostiin noustiin hieman aikasemmin, mutta täällä vasta kunnolla 90-luvun loppupuolella. Toki ihmiset voivat mielestäni yleisesti paremmin.
ps. 80-luvulla oli kylmemmät talvet ja 1985 kutsuttiin "vuosisadan talveksi"...

02.11.2019 21:09:59
#266219 [+-] Piilota Suosittele

266201

Itsehän hiihtelin iloisesti ulkona pakkasessa tuolloin, olenhan 70-luvun nuori. :) Ja en tarkoitakkaan koko 80-lukua vaan alkupuolta.

03.11.2019 00:27:25
#266341 [+-] Piilota Suosittele

266320

Minen implikoi mitään, mutta me kummatkin tiedämme, ettet ole oikiassa...

Ja tuo sivistyssanasi näyttää venäjältä.

[ 9 viestiä | ]