Suihkulähde Suihkulähde
No mercy No mercy
Kill it with fire! Kill it with fire!
täs sarja kuvas pitää tietää -- (Viljo82, to 3.6.2010) täs sarja kuvas pitää tietää -- (Viljo82, to 3.6.2010)
Halonen Halonen
Kolopeli joululahja Kolopeli joululahja
Valkoinen voimajääkäri Valkoinen voimajääkäri
Bisneskissa Bisneskissa
Ja sit mä aloin kuuntelee sillon Haddawaytä, tiekkö, niin se oli Ja sit mä aloin kuuntelee sillon Haddawaytä, tiekkö, niin se oli
Uimahyppy Uimahyppy
Vampyyri Vampyyri
Olen robotti, mäy mäy :3 Olen robotti, mäy mäy :3
Tietäisinpä minäkin Tietäisinpä minäkin
Kyllä kana kelpaa Kyllä kana kelpaa
Juhlikaa nyt siinä sitten Juhlikaa nyt siinä sitten
Hybby :3 Hybby :3
Kun et vaan osaa Kun et vaan osaa
Kissit nukkuu söpösti Kissit nukkuu söpösti
Helmet Helmet
Finnstonen bannipolitiikalle vastaus Finnstonen bannipolitiikalle vastaus
Lautasarjakuva 1-2 (Skatanisti) Lautasarjakuva 1-2 (Skatanisti)
Järeemmät tikkaukset Järeemmät tikkaukset
Siivouspäivä Siivouspäivä
Mind blown Mind blown
 737 näyttökertaa, 12 viestiä, 3.68 MB, 1 tiedosto, 16.08.2020 20:33:53
[ + 3 | ]

Niin paljon voittoa

[46565] [0.mp4] [3.68 MB] [960x540] [20.72s] [] []

trump

(332)  · 

corona

(79)  · 

virus

(39)
16.08.2020 22:09:42
#375520 [+-] Piilota Suosittele

mieti mitä natsi/fasisti valitusta olis jos Trump olis ottanu kovat otteet käyttöön coronan torjumisessa. Tosiasiassa huonoiten on pärjännyt osavaltiot, jotka ovat demokraatti johtoisia. Trump ei edes pystyisi helposti asettamaan rajoitteita niihin osavaltioihin. Näkee nyt jo millainen valitus tulee, kun Trump yrittää puolustaa valtion omaisuutta demokraattikaupungissa kuten portland

16.08.2020 22:42:40
#375525 [+-] Piilota Suosittele

Koko maailman tilanne on hullu. Itänaapurissa on laskelmoiva diktaattori joka haluaa voimalla lisätä ennestään maailman suurimman valtion pinta-alaa ja samalla pelottaa muilta paskat housuun. Kauempana idässä on maailman väkiluvultaan rikkain valtio jossa ideologia ja hallinto ovat kieroja / ovelia, he haluavat "rauhanomaisesti" ostaa halvalla maata, luonnonvaroja, ihmisiä, vaikutusvaltaa ja tehdä sen huomaamatta. Afrikka, täynnä heimo/sota/klaani "pääliköitä", diktaattoreita, "ikuisia" presidenttejä joilla kiire kerätä omat ja kavereiden arkut täyteen omaisuutta realisoimalla kaikki mikä vaan irti lähtee, sotimalla ja valtaamalla naapurin maita, kuppaamalla kehitysapua ja tottakai korruptiolla. Siihen lisätään yksi hullu joka pyörittää sotilaallista mahtia jolla on ydinaseita ja vaikutusvaltaa ympäri maailmaa.
Niin onko tällä planeetalla toivoa? Onko ihmiskunnalla toivoa?

17.08.2020 13:12:39
#375606 [+-] Piilota Suosittele

>>375522

Ja vaikka ei voida vaikuttaa niin tämä kaikki vaikuttaa meihin, planeettaan ja niin kuin sanoit tulevaisuuteen aika pitkälle. Ja ei sitä loppujen lopuksi voi enempää alleviivata että...

17.08.2020 16:29:35
#375646 [+-] Piilota Suosittele

se on vain ajan kysymys kun jonnet tulee äänestysikään ja äänestää vaikka jonkun tubettaja pellen suomen pressaksi.

17.08.2020 17:36:24
#375671 [+-] Piilota Suosittele

>>375472
kannatan trumppia vaan siks että se aiheuttaa suuressa osassa rusinoiden rasahtelua, oikeesti mua ei kiinnosta vittuakaa mitä maailmalla tai suomessa tapahtuu nii pitkää ku kela vaa maksaa mun toimeentulotuen.

17.08.2020 17:55:44
#375673 [+-] Piilota Suosittele

>>375671 Käsittääkseni tällänen mentaliteetti oli suurimmalla osalla Trumpin äänestäjillä, Ainoo vaan että Trump varmana katkasis tuet jos niitä ois ameriikassa. Mut oisko muka Clinton ollu sit parempi? Eeeh mene ja tiedä. Tuol melkeen kaikki ehdokkaat vaikuttaa epäpäteviltä presidenteiltä.

[ 12 viestiä | ]