näin kylmä venäjällä on näin kylmä venäjällä on
Varo. Kuvakommentti Varo. Kuvakommentti
Attack of Börh Attack of Börh
Härski meininki Härski meininki
Lumenajoa hölmölässä | Karpolla on asiaa Lumenajoa hölmölässä | Karpolla on asiaa
elämänkoulu elämänkoulu
Kamerusten uuniherkku Kamerusten uuniherkku
neekeri neekeri
en osaa päättää :3 en osaa päättää :3
Pääosassa: hapsi_ Pääosassa: hapsi_
Rapunaamalle tarina visuaalisena Rapunaamalle tarina visuaalisena
On tapahtunut On tapahtunut
lääkitys lääkitys
pitää tehdä hyvä kuperkeikka :3 pitää tehdä hyvä kuperkeikka :3
Heseläiset Heseläiset
Kaasuvuoto Kaasuvuoto
Kotivenepakolainen Kotivenepakolainen
Ribbed for Her pleasure Ribbed for Her pleasure
Aamuja Aamuja
diapamse diapamse
boobs boobs
miksi ovet ei aukene meille miksi ovet ei aukene meille
Ihminen Ihminen
Siru etsii kenwayn mieskuntoa.. zzh.... Siru etsii kenwayn mieskuntoa.. zzh....
 823 näyttökertaa, 6 viestiä, 2.66 MB, 1 tiedosto, 21.10.2020 12:27:43
[ + 4 - | ]

Dumphf

[48810] [5F2A2F4B-970E-4803-B6C1-73D44A4AA408.png] [2.66 MB] [1334x750] [] []
5F2A2F4B-970E-4803-B6C1-73D44A4AA408.png

21.10.2020 12:55:01
#401199 [+-] Piilota Suosittele

Olisiko suomessa muutama ihminen enemmän elossa ja vähemmän mamu kuluja jos Saddam olisi elossa ja vallassa?
Olisiko lähi-itä rauhallisempi paikka jos Gaddafi ; Saddam johtaisivat diktatuurejaan?
Obama taitaa olla eniten sivullisia uhreja tapattanut nobelin rauhanpalkinnon voittaja historiassa?
En siis ihmettele miksi osa arabeista käyttää pohjois-amerikasta nimitystä "Suuri saatana"...
Trumputin on pieni paska kikkare verrattuna yrjö puskan ja kavereiden sotakone ; konflikti aikaansaannoksiin, Obama puolestaan lupas yhtä ja toista kansalle / muille maille mutta joko hommat jäi kesken tai kokonaan tekemättä.

21.10.2020 18:09:09
#401256 [+-] Piilota Suosittele

Samaa tasoa: "Arvoisa puhemies. En ole koskaan ollut sitä mieltä, että ihmishenki voidaan asettaa rahan edelle."

21.10.2020 18:22:12
#401258 [+-] Piilota Suosittele

Kaikkihan nuo ovat amerikkalaisia tapattanu. Ja Coronakin on kokonaan Trumpin aikaansaannosta. Tottahan sekin omalta osaltaan taitaa olla, kovempi jenkkilän pressa ois nimittäin julistanu sodan tautia vastaan.

[ 6 viestiä | ]