Mitä jäbä, mikä wookiee? Mitä jäbä, mikä wookiee?
Korkeamman tason mämmi Korkeamman tason mämmi
Ei saa naista vai? Ei saa naista vai?
Akka ja kissa Akka ja kissa
Sedät innokaasti selittelee Sedät innokaasti selittelee
Ryppyreikä Ryppyreikä
Pamputin neuvoo Pamputin neuvoo
Ensin ammutaan ja sitten kysellään Ensin ammutaan ja sitten kysellään
Säkkituoli Säkkituoli
Strike a pose :3 Strike a pose :3
Punaisia pisteitä Punaisia pisteitä
Aitaa tulee Aitaa tulee
Hapsin muija Hapsin muija
töks töks töks töks
Pelasti kamunsa Pelasti kamunsa
Cat on dog violence Cat on dog violence
Tyypillinen vasemmistolainen Tyypillinen vasemmistolainen
Olet epäilyksen alaisena huumon >:3 Olet epäilyksen alaisena huumon >:3
Kadonnut piste Kadonnut piste
Perus apu Perus apu
Tuonhan voisin vaikka laittaa kukkaruukkuun Tuonhan voisin vaikka laittaa kukkaruukkuun
Disney remake :3 Disney remake :3
Elevoituneen makuaistin muumi Elevoituneen makuaistin muumi
Tämä on sellainen bidee Tämä on sellainen bidee
 781 näyttökertaa, 8 viestiä, 2.31 MB, 1 tiedosto, 16.08.2020 01:04:02
[ + 0 | ]

Luolaston käyttäjien autot

[46515] [IMG_20200816_005829.jpg] [2.31 MB] [3120x4160] [] []
IMG_20200816_005829.jpg

16.08.2020 12:54:26 | 12:57:25
#375293 [+-] Piilota Suosittele

Syksyllä ostin uuden Capturin kaikilla saatavilla varusteilla.

Pihtari kun olen, niin tilasin pääkaupunkiseudulta MetroAutosta kun sai halvemmalla kuin Tampereelta.

Jotta Vihreitä vituttaisi, Captur vie bensaa tehokkaampana ja nelisylttyisenä enemmän kuin aiempi Sitikkani. Mutta koska perinteisesti nämä* ovat hullujen ja kriminaalien vasemmistopunaisten huudeja, pysyin Capturinkin kanssa punaisessa värissä, jotta vasemmistoroistot antaisivat sen olla.


*Nämä = P-talo, jossa auto lepäilee töissä ollessa. Asun sentään PS/Kok -seudulla.

16.08.2020 13:08:36
#375301 [+-] Piilota Suosittele

Minä voisin tehdä kuten @retardialkkis ja käydä kuvaamassa naapurin autoa perunalla, mutta minun naapurin auto on halvempi kuin minun. Tietenkin voisin myös ajaa firman auton parkkipaikalle ja kuvata sen, mutta sekin on halvempi kuin minun omani! :D Sitten on aina se mahdollisuus, että alkaisin kelarottailemaan, ja ostaisin perunan.

[ 8 viestiä | ]