Koronakaranteenin vastustajat osoittivat mieltään Koronakaranteenin vastustajat osoittivat mieltään
Musk ei tykkää Musk ei tykkää
Venäjän maavoimien antigravitaatiojoukot Venäjän maavoimien antigravitaatiojoukot
Tuoli Tuoli
Varjoballadi neitoselle Varjoballadi neitoselle
Got destroyed Got destroyed
Oispa syksy. Oispa syksy.
Conan karanteenissa 2 Conan karanteenissa 2
Viinaa & näkkileipää Viinaa & näkkileipää
Conan karanteenissa 3 Conan karanteenissa 3
Turtle Turtle
Helsinkiläinen asiakas Helsinkiläinen asiakas
Africabet Africabet
LUOLASTON TYTÖT ;D ;D LUOLASTON TYTÖT ;D ;D
Christopher Robin trailer Christopher Robin trailer
Ruotsi on suvaitsevaisempi kuin Kiina Ruotsi on suvaitsevaisempi kuin Kiina
Ukkospilvi Ukkospilvi
ei käyny flaksi ei käyny flaksi
Waaah Waaah
kfc kfc
Tyronen kosto Tyronen kosto
5G 5G
Meloni Meloni
Jäynä Jäynä
 1 131 näyttökertaa, 19 viestiä, 0.17 MB, 1 tiedosto, 30.07.2020 14:37:01
[ + 11 - | ]
👑 Katsotuin 30.07.2020.

Kolmas luokka

[45693] [IMG_20200727_131514.jpg] [0.17 MB] [960x952] [] []
IMG_20200727_131514.jpg

30.07.2020 15:19:38 | 15:19:53
#369173 [+-] Piilota Suosittele

Ja sillähän ei tietenkään ole väliä onko kyseessä oikeasti kolmas luokka. Riittää, että joku on jakanut jossain ja sisältö sopii omiin ennakkokäsityksiin.

30.07.2020 17:53:42
#369207 [+2] Piilota Suosittele

Totuuden äärellä tässä ollaan. Mutta ketään ei kiinnosta ja jos kiinnostaa, asiasta ei saa puhua.

Useissa tutkimuksissa on kerrottu, kuinka kaikki passinsa hukanneet "pikkuvesselit" ovatkin reilusti väittämiään vanhempia.

Ikuinen legenda: "Olen 17-vuotias, voin todistaa sen"

30.07.2020 22:50:46
#369377 [+-] Piilota Suosittele

>>369376
Taitaa olla toisinpäin. Mulla kun on varsin hyvät paskapuheen tunnistusaistit ja aina kun ne värähtää, niin on pakko ottaa kantaa. Tätä aika harva rajakki sietää.

30.07.2020 22:59:09
#369383 [+1] Piilota Suosittele

>>369377
Ok :D? Ite veikkaisin että tää on tehty kieli poskessa, mutta voin toki olla väärässä. Jos tos ois klass 7-9 jotain niin vois vaikka ollakki sitä sun ihannoimaa propagandaa, mutta näin saa olla melko antero tasoa jos luulee ettei oo tehty kieli poskess :D

[ 19 viestiä | ]