Luottamuspula Luottamuspula
Junamatka pajeettilandian halki Junamatka pajeettilandian halki
Slashin eeppinen soolo Slashin eeppinen soolo
viemärin avaus viemärin avaus
Taistelupari Taistelupari
Jou mata mou Jou mata mou
Banaanin puhdistaja 2000 Banaanin puhdistaja 2000
Song of my people Song of my people
Fuck christ oy 3 Fuck christ oy 3
Luulis tolla ny ainaki viikon irtoova saikkua Luulis tolla ny ainaki viikon irtoova saikkua
Koiran peseminen Koiran peseminen
Hapsilla rankka viikonloppu Hapsilla rankka viikonloppu
Sponsored by Riku Rikas Sponsored by Riku Rikas
Konekivääri-Katyja Konekivääri-Katyja
Saispa munaa Saispa munaa
Ovuloi Ovuloi
Kisunani nani, nani!?! Kisunani nani, nani!?!
Jack Daniels Jack Daniels
Black Friday (mm. Elokapina) Black Friday (mm. Elokapina)
Ei kermavaahtoa Ei kermavaahtoa
naamani naamani
pullo olvia ja makkaraa pullo olvia ja makkaraa
Ihana nainen Ihana nainen
Oblivion: Balenciaga Oblivion: Balenciaga
 624 näyttökertaa, 18 viestiä, 0.59 MB, 1 tiedosto, 16.06.2020 11:38:21
[ + 4 | ]

Halla-aho ja kootut selitykset 2

[44338] [0.png] [0.59 MB] [570x712] [] []
0.png

kuinka suomi korjataan

16.06.2020 14:02:12 | 14:04:02
#355523 [+-] Piilota Suosittele

Jostain syystä Hankamäki piti ”Kuinka suomi korjataan” lärpäkkeeseen pullauttamiaan juttuja avioliitossa tapahtuvista raiskauksista niin tärkeinä, että katsoi tarpeelliseksi kopioida useamman rivin myös uusimpaan kirjakkeeseensa.

Hankamäki sanoo mm. että ”suostumus seksuaaliseen kanssakäymiseen on annettu jo rengastuksen yhteydessä” jättäen asian käsittelyn vain muutamaan riviin ja ymmärtämättä lainkaan sitä, että oikeus fyysiseen koskemattomuuteen ei ole suhteellinen tai tilannesidonnainen asia, tai riipu lainkaan siitä mitä on luvattu.

”Kuinka Suomi korjataan” läpyskässä Hankamäki kertoo, että avioliitossa tapahtuvan raiskauksen sijaan rangaistavana voitaisiin pitää suostumattomuutta seksiin. Tätä kohtaa ei tosin uudemmassa tekeleessä ole.

Että sellainen sekopää.

16.06.2020 16:23:35
#355590 [+-] Piilota Suosittele

355571

kehutaan oikein mestari-nimikkeellä

Olen aina inhonnut sitä. Hallis varmaan ei itsekään siitä kauheasti pidä, kun nämä huutelijat ovat pääsääntöisesti idiootteja.

16.06.2020 23:13:11
#355824 [+-] Piilota Suosittele

>>355813
Noo... "nigga plz" kehiin seuraavana :D

PS. Issa Rae (Insecure -sarja) on aika ihastuttava ja sellaista nigga-tekstiä ja touhua tulee, että on kyllä ihastuttavaa... ja erityisesti Yvonne Orji kun heittää seksikkäänä tummana tyttönä vähän juttua, niin uuh aah. Issasta tosin valitettavasti paistaa läpi se, että on liian musta sitä, musta tätä, mustille etuoikeuksia ja valkoinen paha.

17.06.2020 15:05:11
#356051 [+-] Piilota Suosittele

>>355824
Käytän usein tuota sanontaa pelissä, ja usein siihen suhtaudutaan huumorilla tai välinpitämättömästi, mutta on paljon ihmisiä, yleensä valkoihoisia, jotka eivät sitä siedä. Yleensä naispuolisia.

17.06.2020 19:03:16
#356155 [+-] Piilota Suosittele

>>356051
Niinhän se on, suurimmat loukkaantujat ovat näitä "puolesta loukkaantuvia".
Kunnon nigga, on nigga, jolle voi heittää veljellisenä läppänä nigga, joka heittää takaisin yo, white boy, let's go to KFC and have a bucket, aight?

17.06.2020 19:19:04
#356164 [+-] Piilota Suosittele

>>356161
Jaa että heti gangsta nigga -suosima Mac 10 laulamaan ja sitten hakemaan ghetto bootyä?

:D

Tässähän alkaa jo vallan kuola valua ja innostus iskeä.

17.06.2020 20:41:38
#356202 [+-] Piilota Suosittele

>>356164
Piti vähän aikaa miettiä mitä oikein kirjoitat. Joo ei, sanon vaan usein mikkiin lyhyitä komentoja jos olen johdossa, että come on nigga, we ain't got all day, tai move your fag ass, bitch, sukupuoleen tai ihonväriin katsomatta. Olen tasa-arvoinen. Sehän on hyvä asia?

17.06.2020 21:51:24 | 21:52:06
#356224 [+-] Piilota Suosittele

>>356202
Ehdottomasti, koska sukupuolia ei ole. Ei kun oli niitä joku 50, mutta silti niitä ei ole.
Ja jokainen saa päättää sukupuolensa. Joten missään tapauksessa ei saa olettaa, koska toinen saa päättää ja vaikka vaihtaa päivittäin ja onhan niitä sentään 50, että vaikea arvatakin. Niin ja vaihtaa sai. Ja vaikka korjata.

17.06.2020 22:24:42
#356239 [+-] Piilota Suosittele

>>356224
Hyvä tietää etten ole rasisti, sovinisti, feministi, vaan kannatan ja kannustan vain henkilöitä jotka tiimissäni ovat, en suinkaan miehiä tai naisia, valkoihoisia tai mustia, EI, pois sellainen törkypuhe minusta. Mitä henkilö? :)

[ 18 viestiä | ]