Ekku väläyttää Ekku väläyttää
panisin panisin
Lepää börheydessä :3 Lepää börheydessä :3
Meikä rokkaa! Meikä rokkaa!
Nelinkertainen meemieditointi Nelinkertainen meemieditointi
Kansikuvia 50- ja 60-luvulta Kansikuvia 50- ja 60-luvulta
TES IV:Oblivion TES IV:Oblivion
Megapikselikuvia 40-luvulta Megapikselikuvia 40-luvulta
Blend S Blend S
?????? ??????
Mitäs täältä löytyy Mitäs täältä löytyy
H♂m♂ntaisauna: What does the slave say H♂m♂ntaisauna: What does the slave say
we wuz kangsz we wuz kangsz
Lokinkivittäjät Lokinkivittäjät
Harrisonin monet kasvot Harrisonin monet kasvot
Perinneruoka Perinneruoka
Sensuuri Sensuuri
Persemaan kissa Persemaan kissa
maksamme velkaa maksamme velkaa
Voiko? Voiko?
hmm hmm
tyttözelda:) tyttözelda:)
vitun feministit vitun feministit
H♂m♂ntaisauna: ASSBORN♂ H♂m♂ntaisauna: ASSBORN♂
 604 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.59 MB, 1 tiedosto, 16.06.2020 11:37:01
[ + 4 | ]

Halla-aho ja kootut selitykset 1

[44337] [0.png] [0.59 MB] [570x712] [] []
0.png

totuus kiihottaa

22.06.2020 12:47:42 | 12:49:04
#357922 [+1] Piilota Suosittele

>>357918
Sittemmin tuli eteen tällainen tiedote, jossa on linkki PDF-tiedostoon:
http://jukkahankamaki.blogspot.com/2020/06/totuus-kiihottaa-tiedote.html

En ole itse töiden vuoksi ehtinyt lukemaan, mutta nyt kun alkoi loma ja viimeiset työt saa pois, niin ehkä sitten voisi olla aikaa. Kaiketi 11 ja 12 luvut siis pitäisi ainakin lukea. Toisaalta ehkä silti aika menee ennemmin siihen, että yrittää autokonseptiesitystä eräälle autovalmistajalle viilata ja tyrkytellä.

22.06.2020 12:54:49 | 12:57:29
#357923 [+-] Piilota Suosittele

>>357918
Nope. En jaa minulla olevaa kappaletta, koska se on tekijäsuojattu, eli vain tekijällä ja ensimmäisillä sivuilla virallisiksi jakelijoiksi mainitut tahot voivat sitä jakaa.

Kaiken tämän ja myös tarkemmat perustelut olen sinulle jo aiemmin kertonut. Ei ole minun probleemani jos kapasiteettisi ei riitä käsittämään.

Luitko muuten tuota tekstiä jonka Chimera linkkasi? Oletko lukenut yhtään Hankamäen kirjoittamaa blogitekstiä? Ilmeisesti et. Jos olisit, et vinkuisi siitä että en jaa kirjaa ;)

ps. Jos et tiedä mitä eroa on sillä että jakaa itse teoksen, tai levittää linkkiä jonka kautta joku toinen teosta jakaa, niin voin selittää asian sinulle.

[ 3 viestiä | ]