Jussi Jussi
Ruoka avun saalis 17.02. Ruoka avun saalis 17.02.
Huulimeikkitutoriaali <3 Huulimeikkitutoriaali <3
Muutamia ohjuksia ne sonoo.. Muutamia ohjuksia ne sonoo..
Let the pee pee hit the poo Let the pee pee hit the poo
Kurwa! Kurwa!
saabrina saabrina
Kekkuli Kekkuli
Börh viiskymppii! Börh viiskymppii!
Wat Wat
Koko rahan edestä Koko rahan edestä
Jarlaa Jarlaa
mal malloy first masturbation mal malloy first masturbation
tiskikone tiskikone
The Birthday - Stupid (2006) The Birthday - Stupid (2006)
Tanssikaa homot, tanssikaa! Tanssikaa homot, tanssikaa!
sotakartta sotakartta
Hardcore Henry Hardcore Henry
Let there be never ending light Let there be never ending light
Venäjän ystävät Venäjän ystävät
Setien syrjintää ;__; Setien syrjintää ;__;
In the meantime, the Beijing Olympics In the meantime, the Beijing Olympics
Venäläisen nationalistin kassa väittely Venäläisen nationalistin kassa väittely
Ano Ano
 624 näyttökertaa, 18 viestiä, 0.59 MB, 1 tiedosto, 16.06.2020 11:38:21
[ + 4 | ]

Halla-aho ja kootut selitykset 2

[44338] [0.png] [0.59 MB] [570x712] [] []
0.png

kuinka suomi korjataan

16.06.2020 14:02:12 | 14:04:02
#355523 [+-] Piilota Suosittele

Jostain syystä Hankamäki piti ”Kuinka suomi korjataan” lärpäkkeeseen pullauttamiaan juttuja avioliitossa tapahtuvista raiskauksista niin tärkeinä, että katsoi tarpeelliseksi kopioida useamman rivin myös uusimpaan kirjakkeeseensa.

Hankamäki sanoo mm. että ”suostumus seksuaaliseen kanssakäymiseen on annettu jo rengastuksen yhteydessä” jättäen asian käsittelyn vain muutamaan riviin ja ymmärtämättä lainkaan sitä, että oikeus fyysiseen koskemattomuuteen ei ole suhteellinen tai tilannesidonnainen asia, tai riipu lainkaan siitä mitä on luvattu.

”Kuinka Suomi korjataan” läpyskässä Hankamäki kertoo, että avioliitossa tapahtuvan raiskauksen sijaan rangaistavana voitaisiin pitää suostumattomuutta seksiin. Tätä kohtaa ei tosin uudemmassa tekeleessä ole.

Että sellainen sekopää.

16.06.2020 16:23:35
#355590 [+-] Piilota Suosittele

355571

kehutaan oikein mestari-nimikkeellä

Olen aina inhonnut sitä. Hallis varmaan ei itsekään siitä kauheasti pidä, kun nämä huutelijat ovat pääsääntöisesti idiootteja.

16.06.2020 23:13:11
#355824 [+-] Piilota Suosittele

>>355813
Noo... "nigga plz" kehiin seuraavana :D

PS. Issa Rae (Insecure -sarja) on aika ihastuttava ja sellaista nigga-tekstiä ja touhua tulee, että on kyllä ihastuttavaa... ja erityisesti Yvonne Orji kun heittää seksikkäänä tummana tyttönä vähän juttua, niin uuh aah. Issasta tosin valitettavasti paistaa läpi se, että on liian musta sitä, musta tätä, mustille etuoikeuksia ja valkoinen paha.

17.06.2020 15:05:11
#356051 [+-] Piilota Suosittele

>>355824
Käytän usein tuota sanontaa pelissä, ja usein siihen suhtaudutaan huumorilla tai välinpitämättömästi, mutta on paljon ihmisiä, yleensä valkoihoisia, jotka eivät sitä siedä. Yleensä naispuolisia.

17.06.2020 19:03:16
#356155 [+-] Piilota Suosittele

>>356051
Niinhän se on, suurimmat loukkaantujat ovat näitä "puolesta loukkaantuvia".
Kunnon nigga, on nigga, jolle voi heittää veljellisenä läppänä nigga, joka heittää takaisin yo, white boy, let's go to KFC and have a bucket, aight?

17.06.2020 19:19:04
#356164 [+-] Piilota Suosittele

>>356161
Jaa että heti gangsta nigga -suosima Mac 10 laulamaan ja sitten hakemaan ghetto bootyä?

:D

Tässähän alkaa jo vallan kuola valua ja innostus iskeä.

17.06.2020 20:41:38
#356202 [+-] Piilota Suosittele

>>356164
Piti vähän aikaa miettiä mitä oikein kirjoitat. Joo ei, sanon vaan usein mikkiin lyhyitä komentoja jos olen johdossa, että come on nigga, we ain't got all day, tai move your fag ass, bitch, sukupuoleen tai ihonväriin katsomatta. Olen tasa-arvoinen. Sehän on hyvä asia?

17.06.2020 21:51:24 | 21:52:06
#356224 [+-] Piilota Suosittele

>>356202
Ehdottomasti, koska sukupuolia ei ole. Ei kun oli niitä joku 50, mutta silti niitä ei ole.
Ja jokainen saa päättää sukupuolensa. Joten missään tapauksessa ei saa olettaa, koska toinen saa päättää ja vaikka vaihtaa päivittäin ja onhan niitä sentään 50, että vaikea arvatakin. Niin ja vaihtaa sai. Ja vaikka korjata.

17.06.2020 22:24:42
#356239 [+-] Piilota Suosittele

>>356224
Hyvä tietää etten ole rasisti, sovinisti, feministi, vaan kannatan ja kannustan vain henkilöitä jotka tiimissäni ovat, en suinkaan miehiä tai naisia, valkoihoisia tai mustia, EI, pois sellainen törkypuhe minusta. Mitä henkilö? :)

[ 18 viestiä | ]