Perus luolastolainen selaa luolastoa Perus luolastolainen selaa luolastoa
Waifuainesta Waifuainesta
Dio seikkailee 13 Dio seikkailee 13
Taas historian havinaa Taas historian havinaa
Bambi mietti liikaa Bambi mietti liikaa
Tuomiojan Erkki Tuomiojan Erkki
Aplen kallis lisävaruste Aplen kallis lisävaruste
Pupuja Pupuja
Dio seikkailee 8 Dio seikkailee 8
Boss Boss
Jahans.. Jahans..
Sööttiä Sööttiä
Siis ihan oikeesti Siis ihan oikeesti
Eikö ollut osuvasti murjaistu? t. Shiro Eikö ollut osuvasti murjaistu? t. Shiro
Dio seikkailee 11 Dio seikkailee 11
Valoshow Valoshow
Liukumäki Liukumäki
-vertit performed by cats -vertit performed by cats
Krakat Krakat
Jerusalem Jerusalem
Rap vs Rock Rap vs Rock
Filosofinen diskursio Filosofinen diskursio
Dio seikkailee 12 Dio seikkailee 12
RASMUS "kiusiminen" RASMUS "kiusiminen"
 683 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 30.05.2020 20:01:22
[ + 2 | ]

Otsikko

[43701] [100669790_10220794140017800_1738016700248358912_n.jpg] [0.05 MB] [960x640] [] []
100669790_10220794140017800_1738016700248358912_n.jpg

30.05.2020 21:10:59
#348801 [+-] Piilota Suosittele

Nuoret (alaikäiset) on oppineet että kun juhlii jossain puistossa tulee poliisi, kaataa alkoholit maahan, antaa ehkä sakon, kuskaa laitokselle tai kotiin + tekee lastensuojelu ilmoituksen ja se on sellainen paskamylly ettei sitä halua kuin täysi idiootti kokea.
Joten nykyään ne alaikäiset jotka juhlivat päättäreitä alkoholin voimin, hommaavat paikan tai tilan missä bilettää ilman pelkoa poliisin väliintulosta.
Tietenkin osa näistä paikoista vetää poliisin huomion kun naapurit tai muut lähistön ihmiset tekevät ilmoituksen kovasta metelistä, tappelun äänistä tai alaikäisistä juhlijoista.
Omassa nuoruudessa poliisia ei päättärien juhlijat paljoa kiinnostanut, ainoastaan jos sammui ja makasi pitkin pituuttaan nurtsilla tai penkillä, niin saattoivat tulla herättelemään ja jos kunto oli huono, niin kuskasivat selviämisasemalle, missä kyllä kyseltiin nimi, syntymäaika ja osoite, mutta ei tarkistettu joten riitti että sanoi "joo mä olen syntynyt xx.xx.(yli 18v sitten)", jolloin sieltä pääsi ulos kun promillet oli alle 1 tai 0,5 (en muista tarkkaan).

31.05.2020 08:03:36 | 08:43:55
#348971 [+-] Piilota Suosittele

>>348771
*bilepaikat

Keskustan limudiskot, Ainolan puisto, toriranta ja erinäiset merenrannan ja Oulunjoen lehvästöiset poukamat, jotka sallivat laittomiinkin toimintoihin ryhtymisen helpommin ilman virkavallan puuttumista bileisiin.

[ 6 viestiä | ]