Tarpeellinen kodinkone Tarpeellinen kodinkone
Helppoa helvettiä Helppoa helvettiä
Mur Mur
Outbörhgeous :3 Outbörhgeous :3
Snibeti snab syö sipsiä :3 Snibeti snab syö sipsiä :3
Niin hyvää kumia t. Shiro :3 Niin hyvää kumia  t. Shiro :3
Kukaan ei herkisty kuin Gaston :) Kukaan ei herkisty kuin Gaston :)
Isä, olen pettymys. Isä, olen pettymys.
Layerin muija Layerin muija
Turtlesin imuttelu Turtlesin imuttelu
Kissakuvia ja gifejä Kissakuvia ja gifejä
Keittiön löytöjä Keittiön löytöjä
On siellä paskaakin On siellä paskaakin
Löytyi kiistattomia todisteita Löytyi kiistattomia todisteita
Voi sitä ilon määrää, kun lapselle antaa noita Voi sitä ilon määrää, kun lapselle antaa noita
näin aistin näin aistin
kylmä saatana kylmä saatana
Teki sudokun Teki sudokun
jaa jaa
noniin apinanaamat noniin apinanaamat
Gay Gay
justiinsa joo justiinsa joo
Pingu becomes a fascist Pingu becomes a fascist
Unimyssy Unimyssy
 790 näyttökertaa, 8 viestiä, 9.92 MB, 1 tiedosto, 12.01.2021 04:34:56
[ + 2 | ]

Trumpin kannattaja

[50998] [qV6uJSy.mp4] [9.92 MB] [960x960] [] []

pheobe

 · 

ukraina

(182)  · 

republikaani

13.01.2021 02:20:06
#429070 [+-] Piilota Suosittele

>>429043
Juuri tuo. Kauheata kuraa. Vanhoja väkinäisiä muka hauskoja vitsejä.
Ei kyllä iskenyt. Annoin mahdollisuuden ja oli pakko lopettaa ennen ku oli 30 min kulunut.
Hyviä näyttelijöitä saatu kasaan, niin olisi luullut, että edes hieman parempaa viihdettä.

13.01.2021 03:17:50
#429075 [+-] Piilota Suosittele

>>429070 Makuasiat olisi ainoita juttuja, joista oikeastaan voi edes kiistellä, kun loput on faktoja. Mutta toisaalta ei jaksa tässä tapauksessa, koska kyseessä on niin selkeästi täydellisen merkityksetöntä ja tarkoituksetonta vitsailua, että joko sitä pitää viihteellisenä tai sitten ei. Harmi ettet tykännyt, muutakaan ei oikein voi sanoa.

13.01.2021 11:17:51
#429127 [+-] Piilota Suosittele

>>429075
Jos olisi jotain uutta, niin olisi voinut olla hyväkin. Näitä satiireja on pilvin pimein politiikasta ja uutislähetyksistä. mm. Studio Julmahuvi, Ihmisten puolue jne. teki aikoinaan näitä onnistuneesti. Se on kyllä vaikea laji.
Parempaa viihdettä on katsoa kyselytunteja, vaalitenttejä tai jenkkien menoa kuin tuota isolla rahalla tuotettua Netflix roskaa.
Mielipiteeni on oikea ja kiistaton.

[ 8 viestiä | ]