Neliö Neliö
Konservatisimi kunniaan Konservatisimi kunniaan
Ylenantoa Ylenantoa
tuutko uhittelemaan :3 tuutko uhittelemaan :3
Liikaa vaatetta Liikaa vaatetta
Carpe pila Carpe pila
Tekee höpöä jalalle Tekee höpöä jalalle
Lähdenpäs kävelylle tästä Lähdenpäs kävelylle tästä
Bussigusgi :DD Bussigusgi :DD
kamerukset kamerukset
semmonen tapaus :3 semmonen tapaus :3
Kumpi on parempi ? Kumpi on parempi ?
Kissaakin kiinnostaa Kissaakin kiinnostaa
Herkkunaksu Herkkunaksu
Miten meni niiku omasta mielestä.. Miten meni niiku omasta mielestä..
Kikkailija Kikkailija
Halusin vain tappaa poneja Halusin vain tappaa poneja
Ihmiskunta luisuu kohti helvettiä Ihmiskunta luisuu kohti helvettiä
kasvu kasvu
Oh snap Oh snap
Itämeren mafia Itämeren mafia
Spot the beer Spot the beer
Loppui se läpsiminen Loppui se läpsiminen
evästeet evästeet
 718 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.53 MB, 1 tiedosto, 24.05.2020 05:31:34
[ + 3 | ]

Tässä mun sähköpyörä, se kutsuu ajamaan jatkuvasti

[43396] [IMG_20200524_052730_4.jpg] [0.53 MB] [1920x1088] [] []
IMG_20200524_052730_4.jpg

sähköpyörä

(10)
24.05.2020 06:42:55
#346195 [+-] Piilota Suosittele

>>346193 voi olla että ois kivaa ne mutta nyt en nää aiheelliseksi.. aiheellisin ois muuttaa toi keksintö vesitiiviiksi täysin varmuuden vuoksi

24.05.2020 07:59:32
#346212 [+-] Piilota Suosittele

Täälläpäin jopot ja muut trendi ; arvo fillarit on pakko kantaa sisälle koska muuten se pöllitään. Arvo / terndi fillarit pöllitään ja myydään eteenpäin. 20-50 vuotta vanhat mummomankelit pöllitään kun ei jakseta kävellä muutamaa km:ä, jonka jälkeen ne hylätään ja pöllitään uudelleen. Vaikka laittaa helvetin U, runko ja ketjulukon fillariin niin silti arvofillarin lukot rikotaan voimapihdeillä tai rälläköidään auki, mummomankeli jossa on hyvät lukot joita ei yön väsynyt vaeltaja saa auki, niin sitten sen vanteet monotetaan solmuun, satula revitään irti ja venttiilit aukaistaan. Gps paikannin on suht.hyvä apuväline kun muistaa vaihtaa pariston säännöllisesti ja toivoa että varas ei vie pöllimäänsä fillaria kerrostalon asuntoon, koska poliisi ei tutki tai hae fillaria jos singnaali tulee "jostain"suuresta monikerroksisesta asuinkomplexista kun ei singnaalia saa korkeussuunnassa paikannettua.

21.02.2021 11:57:10
#440942 [+-] Piilota Suosittele

>>346212

Sama täällä. Lähtee välittömästi. Nojapyörää en jätä paikkaan, joiden tiedän olevan vaarallinen. Itis, kontula, myyrmäki. Malmi vielä menettelee jos ei pysy poissa kuin hetken.

[ 8 viestiä | ]