Nigga Money Haiiii Nigga Money Haiiii
asstrooper asstrooper
suklaata suklaata
lämmin börh lämmin börh
Titanic Titanic
sujuvaa poliisitoimintaa :D sujuvaa poliisitoimintaa :D
error 404 error 404
entisajan kaukosäädin entisajan kaukosäädin
Ehana nainen Ehana nainen
Thicc Thicc
Hyvää lentomatkaa Hyvää lentomatkaa
Ihana nainen Ihana nainen
Ei! Ei!
Isin poika! Isin poika!
Rumia sanoja Rumia sanoja
Kommari sekä nimileikki Kommari sekä nimileikki
Papedi Mopedi Papedi Mopedi
ihana nainen ihana nainen
Umpihomot treffeillä Umpihomot treffeillä
bitch niga bitch niga
Uusi vuosi, samat kujeet :) Uusi vuosi, samat kujeet :)
ihana nainen ihana nainen
Montako tunnistat? Montako tunnistat?
onkoha sil giggels onkoha sil giggels
 651 näyttökertaa, 14 viestiä, 0.3 MB, 1 tiedosto, 24.02.2020 00:49:55
[ + 5 - | ]

Vihreät ehdotti ikärajan laskua äänestyksessä.

[40011] [20200223_205947.jpg] [0.3 MB] [1080x778] [] []
20200223_205947.jpg

24.02.2020 01:02:40
#310927 [+-] Piilota Suosittele

En niinkään nää ongelmana äänestäjien ikää vaan älyn juoksua. Jos ei ymmärrä syyn ja seurauksen suhteita niin sillon ei pittäis saaha äänestää. Koskee niin lapsia, aikusia, vanhuksia, vammasia, vihervasemmistolaisia sekä kaikkia muitakin jotka pääsee äänestämään sen takia, että "äänestysoikeus on peruuttamaton ihmisoikeus". Vitut ole. Äänestysoikeus on oikeus, etuisuus.

24.02.2020 04:24:01
#310990 [+-] Piilota Suosittele

Mun mielestä ikärajaa pitäis nostaa, ja joiltain se voitaisiin rajata kokonaan pois älykkyyteen tai viisauteen perustuen.

24.02.2020 07:28:38
#311021 [+-] Piilota Suosittele

>>311017 Onhan tämä. Oikeastaan ainoa some mitä käytän. Mutta siis oikeasti somevaikuttaja on kyllä top-3 vihaamieni sanojen listalla. Vittu mihin nekin kumipäät luulee vaikuttavansa?

24.02.2020 07:40:57
#311023 [+-] Piilota Suosittele

>>311021
Seuraajiinsa kai? En tiedä voiko foorumeita sanoa someksi, mutta näitä someksi kutsuttuja alustoja en käytä ollenkaan, ja inhoan koko sanaa some. Miten vitussa se on sosiaalinen media? Ei täälläkään kukaan kasvotusten jauha paskaa.

24.02.2020 07:45:42
#311024 [+-] Piilota Suosittele

>>311023 Sitä se oon minäki ihmetelly. Miten se muka on sosiaalista jos otetaan selfie, lähetetään se johonkin ja jäädään odottamaan kommentteja ja tykkäyksi. Ja koko suoritus tapahtuu yksin kotisohvalla istuen. Oikeast mitä helvetin somea?

24.10.2020 00:13:42
#402029 [+-] Piilota Suosittele

sama se ketkä pari pelleä sinne pellejen toimesta pääsee pelleilemään, vaaleista pääsee sirkuksiin ja sielä on aina valmiina jo rivi niitä pellejä ennen ja myös intellektueelisten pellejen äänestämiä pellejä. siksi en äänestä.

[ 14 viestiä | ]