Kummeli Kummeli
hehe hehe
Kahvia Kahvia
Vaalianime 2019 Vaalianime 2019
Kuuma linja Kuuma linja
Brutopia Brutopia
Ruotsi Ruotsi
Motivaatiopuhe maanantain heräämisiin Motivaatiopuhe maanantain heräämisiin
Olen hylkke Olen hylkke
Näytti hyvältä paperilla Näytti hyvältä paperilla
ayyyyy lmao ayyyyy lmao
kyrvänveistelyä kyrvänveistelyä
Pelikaveri Pelikaveri
feels good man feels good man
Elämän suurimmat esteet Elämän suurimmat esteet
Norjalaisia... Norjalaisia...
Jos vähän maistan... Jos vähän maistan...
Ettäs tiedätte Ettäs tiedätte
varoitus varoitus
Honey Nut Gestapos Honey Nut Gestapos
Iines no Iines no
Gone with a blastwave Gone with a blastwave
Hergullisen näköistä Hergullisen näköistä
Cornelius Cornelius
 735 näyttökertaa, 3 viestiä, 17.1 MB, 1 tiedosto, 13.03.2020 02:32:58
[ + 4 | ]

cocacolan vastaus pepsi mainokseen

[40637] [0.mp4] [17.1 MB] [718x404] [] []

pepsi

(11)  · 

cocacola

(12)  · 

poliisi

(331)
13.03.2020 18:25:27
#317572 [+-] Piilota Suosittele

Olispa hienoa jos voisi olla vapaaehtoinen mellakkapoliisi. Taivaalle pilviin suunnattaisiin valonheittimen kilo, jossa olisi varjokuvana miekkavaakuna, siitä tietäisi, että hipit ja vihervassarit ovat liikkeellä joukoittain. Siirtyisin autotalliini, jossa pukisin ylleni JouHa varusteeni ja siirtyisin paikallisen poliisilaitoksen pihalle kokoontumiseen. Sieltä meidät siirrettäisiin tilannepaikalle, jossa ensin aikamme kuunneltuamme Anttifanttien vittuilua, vaihtaisimme joukkojenhallinta -moodista joukkojenhajoitus -moodiin. Ja silloin anarkistiriepuja vietäisiin. :D

[ 3 viestiä | ]