Vesa-Matti Loiri-Niin hyvää puuta Vesa-Matti Loiri-Niin hyvää puuta
Vassari Alden Vassari Alden
tetris tetris
teki taikatemput teki taikatemput
Huumeiden käytön seuraukset Huumeiden käytön seuraukset
Sannaface Sannaface
hämähäkki hämähäkki
Miko Miko
Jännä reissu Jännä reissu
Pelottelu Pelottelu
Joraavat ystävät Joraavat ystävät
Halla-aho sigma male Halla-aho sigma male
neekeri neekeri
Pojat Retkellä Pojat Retkellä
PIM! PIM!
Kokkelibileet Kokkelibileet
fugged fugged
Aku Ankan saatanan työmaa Aku Ankan saatanan työmaa
Viikonlopun viinit Viikonlopun viinit
Pääministerin sopimaton käytös Pääministerin sopimaton käytös
Siivekäs vittusaatana Siivekäs vittusaatana
Puoli elämä kisu Puoli elämä kisu
Mustan aukon ääni Mustan aukon ääni
Pikku Myy Pikku Myy
 735 näyttökertaa, 3 viestiä, 17.1 MB, 1 tiedosto, 13.03.2020 02:32:58
[ + 4 | ]

cocacolan vastaus pepsi mainokseen

[40637] [0.mp4] [17.1 MB] [718x404] [] []

pepsi

(11)  · 

cocacola

(12)  · 

poliisi

(331)
13.03.2020 18:25:27
#317572 [+-] Piilota Suosittele

Olispa hienoa jos voisi olla vapaaehtoinen mellakkapoliisi. Taivaalle pilviin suunnattaisiin valonheittimen kilo, jossa olisi varjokuvana miekkavaakuna, siitä tietäisi, että hipit ja vihervassarit ovat liikkeellä joukoittain. Siirtyisin autotalliini, jossa pukisin ylleni JouHa varusteeni ja siirtyisin paikallisen poliisilaitoksen pihalle kokoontumiseen. Sieltä meidät siirrettäisiin tilannepaikalle, jossa ensin aikamme kuunneltuamme Anttifanttien vittuilua, vaihtaisimme joukkojenhallinta -moodista joukkojenhajoitus -moodiin. Ja silloin anarkistiriepuja vietäisiin. :D

[ 3 viestiä | ]