totuus ennen vuotta 1899 :-D totuus ennen vuotta 1899 :-D
munakasta munakasta
Puolen hehtaarin metsä Puolen hehtaarin metsä
Kirjallisuuden klassikot - The Crucible Kirjallisuuden klassikot - The Crucible
Nörtti fix'd Nörtti fix'd
valinnan vaikeus valinnan vaikeus
Question shib Question shib
babby.png babby.png
Rattorikuiskaaja Rattorikuiskaaja
Kuvakommentti Kuvakommentti
Kymmenen seksikästä saksalaista sängyssä Kymmenen seksikästä saksalaista sängyssä
Äänikirja Äänikirja
Vanhempi kaljamainos Vanhempi kaljamainos
Kulta, sinusta on tullut hevonen Kulta, sinusta on tullut hevonen
Mestaritar Mestaritar
Yhteiskunnan nykytilanne Yhteiskunnan nykytilanne
Puoli-ihmisten invaasio Puoli-ihmisten invaasio
symetria ebin symetria ebin
To Those Who Love Cock To Those Who Love Cock
Voiko ihanammin päivä enää alkaa? Voiko ihanammin päivä enää alkaa?
Klassinen Sinfest Klassinen Sinfest
:3 :3
Ryhtitreeni Ryhtitreeni
TÄTTÄRÄTÄTTÄÄ TÄTTÄRÄTÄTTÄÄ
 651 näyttökertaa, 14 viestiä, 0.3 MB, 1 tiedosto, 24.02.2020 00:49:55
[ + 5 - | ]

Vihreät ehdotti ikärajan laskua äänestyksessä.

[40011] [20200223_205947.jpg] [0.3 MB] [1080x778] [] []
20200223_205947.jpg

24.02.2020 01:02:40
#310927 [+-] Piilota Suosittele

En niinkään nää ongelmana äänestäjien ikää vaan älyn juoksua. Jos ei ymmärrä syyn ja seurauksen suhteita niin sillon ei pittäis saaha äänestää. Koskee niin lapsia, aikusia, vanhuksia, vammasia, vihervasemmistolaisia sekä kaikkia muitakin jotka pääsee äänestämään sen takia, että "äänestysoikeus on peruuttamaton ihmisoikeus". Vitut ole. Äänestysoikeus on oikeus, etuisuus.

24.02.2020 04:24:01
#310990 [+-] Piilota Suosittele

Mun mielestä ikärajaa pitäis nostaa, ja joiltain se voitaisiin rajata kokonaan pois älykkyyteen tai viisauteen perustuen.

24.02.2020 07:28:38
#311021 [+-] Piilota Suosittele

>>311017 Onhan tämä. Oikeastaan ainoa some mitä käytän. Mutta siis oikeasti somevaikuttaja on kyllä top-3 vihaamieni sanojen listalla. Vittu mihin nekin kumipäät luulee vaikuttavansa?

24.02.2020 07:40:57
#311023 [+-] Piilota Suosittele

>>311021
Seuraajiinsa kai? En tiedä voiko foorumeita sanoa someksi, mutta näitä someksi kutsuttuja alustoja en käytä ollenkaan, ja inhoan koko sanaa some. Miten vitussa se on sosiaalinen media? Ei täälläkään kukaan kasvotusten jauha paskaa.

24.02.2020 07:45:42
#311024 [+-] Piilota Suosittele

>>311023 Sitä se oon minäki ihmetelly. Miten se muka on sosiaalista jos otetaan selfie, lähetetään se johonkin ja jäädään odottamaan kommentteja ja tykkäyksi. Ja koko suoritus tapahtuu yksin kotisohvalla istuen. Oikeast mitä helvetin somea?

24.10.2020 00:13:42
#402029 [+-] Piilota Suosittele

sama se ketkä pari pelleä sinne pellejen toimesta pääsee pelleilemään, vaaleista pääsee sirkuksiin ja sielä on aina valmiina jo rivi niitä pellejä ennen ja myös intellektueelisten pellejen äänestämiä pellejä. siksi en äänestä.

[ 14 viestiä | ]