Janin polla meni rikki Janin polla meni rikki
;_; ;_;
Urpo Urpo
Jeesus diggaa sua Jeesus diggaa sua
Pianisti Lola Astanova Pianisti Lola Astanova
Yuri Yuri
Korvatillikka ja Alias Korvatillikka ja Alias
Mikäs tästä saksankielisestä animaatiosta tuleekaan mieleen? Mikäs tästä saksankielisestä animaatiosta tuleekaan mieleen?
pieru, tuli ja börh pieru, tuli ja börh
Kuvaotokset #32 Kuvaotokset #32
Kaikki ovat erityisiä :) Kaikki ovat erityisiä :)
Right Right
Pyeongchang 2018 kuvina Pyeongchang 2018 kuvina
Päivä puistossa Päivä puistossa
Code Name Diablo - traileri Code Name Diablo - traileri
Teline Teline
Rare nakkitalo Rare nakkitalo
Ville perkele Ville perkele
Party hard :D Party hard :D
Kuvaotokset #33 Kuvaotokset #33
ipan koekeittiössä part.1 ipan koekeittiössä part.1
juokse henkesi edEStä :--D juokse henkesi edEStä :--D
Söpö aspartaaminperkele Söpö aspartaaminperkele
Venäjän viimeinen toivo Venäjän viimeinen toivo
 1 065 näyttökertaa, 16 viestiä, 0.15 MB, 1 tiedosto, 24.01.2020 00:23:10
[ + 9 - | ]

Ehkä?

[38826] [Yhteiskuva.png] [0.15 MB] [2000x1000] [] []
Yhteiskuva.png

viittamies

 · 

virtanen

 · 

pumpelipyllerö

 · 

fanipoika

 · 

brucewillismies

 · 

pormestari porsaster

 · 

shadowstalker666

24.01.2020 00:44:38
#298229 [+-] Piilota Suosittele

>>298225 Tää on ollut varmaan suurin tekijä sille, miksen ole enää Naurunappulan kuoleman jälkeen kauheasti piirrellyt. Nappulassakin alkoi jo viimeisenä vuotena tai parina tökkiä motivaation suhteen, mutta piirsin Morso-saagan silti loppuun velvollisuudentunnosta ;___;

Kaukana on kyllä ne ajat, kun jokainen lähettämäni sarjii sai 20-30 000 katselukertaa ja satoja plussia ja kommentteja. Silloin oli oikeasti kiva piirtää kun tiesi, että ihmiset myös näkevät tuotoksiani.

24.01.2020 01:18:43
#298246 [+-] Piilota Suosittele

>>298229
Mutta aattele sitä ilon määrää jonka ne kuvies näkijät niistä saa. Elä lannistu! Voit sitte tehä Monskut niin saat kirjan kirijastoon kaikkien nähtäville :)

24.01.2020 03:05:56
#298287 [+-] Piilota Suosittele

>>298265
>>298258

Jos jotakuta kinostaa, DeviantArt-galleriassani on vähän enemmän matskua näistä hahmoista ja taustatarinoista, joita olen niille kehitellyt. Mitään muuta en toistaiseksi ole tämän "Viittamies-rebootin" eteen tehnyt kuin nämä: https://www.deviantart.com/vumpalouska/gallery/71366894/capeman

Ideana on, että jos joskus jatkan tätä pidemmälle, käytän ensisijaisesti omia hahmojani ja luotan huomattavasti vähemmän inside-rinkirunkkuun ja etenkin Morson kaltaisiin tekijänoikeussuojattuihin hahmoihin.

[ 16 viestiä | ]