Hitlercum Hitlercum
genraali spörde genraali spörde
sucking balls sucking balls
Kepu pettää aina Kepu pettää aina
whad is love whad is love
kuka muistaa kuka muistaa
Saudi Saudi
Black lives matters Black lives matters
comfy comfy
Tää :D pyrämentti Tää :D pyrämentti
pokemon rage pokemon rage
:P :P
otan kaikki pizzat otan kaikki pizzat
Muistakaa olla äänestämättä osa 2 Muistakaa olla äänestämättä osa 2
Hyvin meni Hyvin meni
goy story goy story
Tutun oloinen mainos Tutun oloinen mainos
Tom of Finland Tom of Finland
Kiva tietää näin kolmelta aamuyöstä Kiva tietää näin kolmelta aamuyöstä
ebola ebola
Eren x Mikasa Eren x Mikasa
Japaningondola Japaningondola
Se ei pelaa, joka pelkää Se ei pelaa, joka pelkää
Oulun Batman ja Yle Oulun Batman ja Yle
 790 näyttökertaa, 16 viestiä, 0.15 MB, 1 tiedosto, 21.01.2020 20:11:48
[ + 1 - | ]

Anarkisti vauhdissa

[38748] [IMG_20200120_203828.jpg.png] [0.15 MB] [828x407] [] []
IMG_20200120_203828.jpg.png

auvinen

(8)  · 

suvi

 · 

hullu

(115)  · 

seko

(10)  · 

psykoosi

(71)  · 

mannerheim

(16)  · 

suvi auvinen

21.01.2020 20:20:19
#296998 [+-] Piilota Suosittele

jännä että ei tää Auvinen edes tiedä mitä anarkia tarkoittaa... Ja Anarkia ja vasemistolaisuus ei voi mitenkää toimia yhdessä-

22.01.2020 03:58:01
#297256 [+-] Piilota Suosittele

Eikö semtexi ole sitä millä jenkit pelleilee &quotumaradalla"? Se mihin kun ampuu niin tekee hienot savut ja liekit? Sehän on luvanvaratonta ostaa kun on niin harmitonta ettei sillä saa edes persekarvoja palamaan. Oliko tämä se vitsi?

22.01.2020 17:09:28
#297392 [+-] Piilota Suosittele

"Suvi Auvinen saa vihapostia “hirvittävän määrän”. Sitä tulee aalloissa. Yleensä sen jälkeen, kun Auvinen on sanonut julkisuudessa jotain, oikeastaan ihan mitä tahansa."

Niin no sen ei varmaan pitäis olla yllätys että tulee vasta-argumnetteja jos julkisuudessa menee sanomaan ihan mitä tahansa.. vitun idiootit.. :D

22.01.2020 17:13:31
#297393 [+-] Piilota Suosittele

"Seurakunnassa ajateltiin, että Jumala antaa ihmisille erilaisia armolahjoja. Auvisesta uskottiin, että hän pystyy kuulemaan Jumalan äänen ja välittämään sen muille. Samaan uskoi vilpittömästi myös Auvinen. Hän alkoi profetoida 15-vuotiaana." aaaaaasia kunnossa.. ei ole oikeastaan Auvisen vika että tämä on sekaisin, se on se saatanan lauma ympärillä jotka koittavat antaa kaikkensa jotta se järjen ääni pysyy haudattuna..

[ 16 viestiä | ]