Satanisaatio Satanisaatio
Big Börh & Smol Bork Big Börh & Smol Bork
Joskus muinoin Joskus muinoin
Siemennestettä itkevä karhu Siemennestettä itkevä karhu
Mitä vittua :D Mitä vittua :D
Viinimainos Viinimainos
Hirvitys Hirvitys
Olen suoraan alenevassa polvessa... Olen suoraan alenevassa polvessa...
Honest Government Ad Honest Government Ad
hitleri hitleri
Hyi et tuo sitä tänne >:3 Hyi et tuo sitä tänne >:3
Grand Theft Auto 2 - Theme Grand Theft Auto 2 - Theme
Cyberpunk Luolasto - Fake News Cyberpunk Luolasto - Fake News
jos sä tahdot niin... jos sä tahdot niin...
Siinä se 58" nyt sitte seisoo Siinä se 58" nyt sitte seisoo
Jenkkiakkojen kysymykset jätkille Jenkkiakkojen kysymykset jätkille
Muistutukseksi Muistutukseksi
Runkun jälkeiset ajatukset Runkun jälkeiset ajatukset
TikTok TikTok
Feels rötv man :3 Feels rötv man :3
Hieroja-Raimo Hieroja-Raimo
ei oikeen yhellä kädellä kuvaaminen onnistu ei oikeen yhellä kädellä kuvaaminen onnistu
Enne oli elämää. Enne oli elämää.
Slam the doors Slam the doors
 683 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.09 MB, 1 tiedosto, 23.12.2019 13:33:33
[ + 1 - | ]

Ps1

[37896] [0.jpg] [0.09 MB] [600x600] [] []
0.jpg

sony

 · 

playstation

(20)  · 

nintendo

(42)
23.12.2019 20:09:37
#285334 [+-] Piilota Suosittele

No eiks se on "product" jos sitä myydään vaikka cd-soittimeksi. Nintendoa mahtaa vituttaa. Eikä ainoastaan tämä.

23.12.2019 23:02:32 | 23:04:24
#285432 [+-] Piilota Suosittele

>>285411
Varmaankin siihen mennessä, mutta pleikkari ykköstä tuotettiin vuoteen vuodesta '94(?)-2006 asti, se kertoo jo jotain. Myytiin vielä vuosia kivijaloissa jälkeenpäinkin.

Golden Eye oli ja on hyvä. En modaile koneelle koska aika kultaa muistot. Pilasin jo Mortal Kombatin mutta sonic (Sega Mega Drive) viehätti edelleen.

e: varsinkin kun saat quick-saven tehtyä emulaattorilla kun pelit oli tarkotuksella silloin vaikeita että niitä joku pelais.

[ 4 viestiä | ]