>>285411 Varmaankin siihen mennessä, mutta pleikkari ykköstä tuotettiin vuoteen vuodesta '94(?)-2006 asti, se kertoo jo jotain. Myytiin vielä vuosia kivijaloissa jälkeenpäinkin.
Golden Eye oli ja on hyvä. En modaile koneelle koska aika kultaa muistot. Pilasin jo Mortal Kombatin mutta sonic (Sega Mega Drive) viehätti edelleen.
e: varsinkin kun saat quick-saven tehtyä emulaattorilla kun pelit oli tarkotuksella silloin vaikeita että niitä joku pelais.
[
4 viestiä
|
]
⭰
Vitun Luigi
ps2
Tää RDR 2 on aika lit
Kirbyn seikkailut
Jack Bros. (Virtual Boy) - Level 2 (Grim Reaper's Cavern)
Hapsi ja Pihvi
Oi aikoja
Ps1
tulevaisuus on
Playstation
switchin ohjain
Muistaako jonnet pleikkarin?
disney
Tuli tylsää matkalla
Kirby-peli
super mario 64
Gamecube
Ysäri
Luigi ja Prinsessa Peach
hintakehitys
Mario ja Piraijakasvit
Etkös sä tätä toivonut
Paras ps :3
Policenauts - Old L.A 2040 (Remastered - Hideo Black Disc)