kuka löi jouluna? kuka löi jouluna?
Pärssisen muistomerkki Haukiputaalla Pärssisen muistomerkki Haukiputaalla
Piri toimii Piri toimii
Satu the Teinihoro Satu the Teinihoro
Revoverz Revoverz
vinkupiisi vinkupiisi
Hallituksen priorisointia taas.. Hallituksen priorisointia taas..
Tonnin Ano Turtiainen Tonnin Ano Turtiainen
ei itsemurha onnistunu ei itsemurha onnistunu
Pisaragondolat Pisaragondolat
sex fantasies sex fantasies
materwelon materwelon
Maailmanlopun Gondola Maailmanlopun Gondola
Hampurilainen Hampurilainen
Muurahaiset tulee Muurahaiset tulee
Zombiet ovat myös ihmisiä! Zombiet ovat myös ihmisiä!
Totuus Totuus
Pan,,,,cakes,,,mmmm..,, Pan,,,,cakes,,,mmmm..,,
Pakko ottaa! Pakko ottaa!
Japanin aktiivimalli iskee ninjoihin. Japanin aktiivimalli iskee ninjoihin.
bonjovi bonjovi
jäädytetty tuli jäädytetty tuli
neekeriopistot ja sillee :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD neekeriopistot ja sillee :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Virtanen Virtanen
 738 näyttökertaa, 5 viestiä, 4.09 MB, 1 tiedosto, 15.11.2019 23:49:31
[ + 0 | ]

läppäpuhelimen paluu

[36738] [0.mp4] [4.09 MB] [576x720] [] []

taittopuhelin

 · 

läppä

(6)  · 

motorola

 · 

razr

16.11.2019 02:57:48
#271265 [+1] Piilota Suosittele

Niin no. Soitan kännykällä parhaimmillaanki ehkä pari tuntia kuukaudessa ja lähetän pari tekstiviestiä. Nettiä tykkään käyttää sen verran, että ku ajan tuntemattomilla seuduilla niin laitan sen ilmasen navigaattorin mikä ilmottaa linnunpöntöt ajoissa. 25 euroa kuukaudessa tästä? Juu ei. 700 euron puhelin tätä varten? No ei todellakkaan.

[ 5 viestiä | ]