Hulluja, Islam, Koivu Hulluja, Islam, Koivu
Disco stu Disco stu
Suur-kuopio Suur-kuopio
Kamalaa paskaa Kamalaa paskaa
Anna tissejä! Anna tissejä!
Saunassa Saunassa
Feministien märkä uni Feministien märkä uni
Hups Hups
pitkoin miljonäärs :D pitkoin miljonäärs :D
netflix ransut :D netflix ransut :D
Mustaa ja makiaa 2/3 Mustaa ja makiaa 2/3
360 drifting in apeland 360 drifting in apeland
Rapunaama ja jäätyvät alaiset Rapunaama ja jäätyvät alaiset
Aika kuluu siivillä Aika kuluu siivillä
Ihana nainen Ihana nainen
talvi tulee talvi tulee
pojan on aika lähteä pojan on aika lähteä
Mount everest Mount everest
Alkomaholismi Alkomaholismi
Treffeillä Treffeillä
oltermanni :D oltermanni :D
Milf Milf
Setämies aukaisee luolaston Setämies aukaisee luolaston
Uudet kengät Uudet kengät
 761 näyttökertaa, 15 viestiä, 0.61 MB, 1 tiedosto, 02.11.2019 18:36:09
[ + 6 - | ]

Vihreät De Gröna

[36234] [tiedosto.png] [0.61 MB] [1273x1000] [] []
tiedosto.png

02.11.2019 22:23:31
#266255 [+-] Piilota Suosittele

>>266242
Tunnen elävästä elämästäkin yhden ihmisen, jonka kanssa väittely loppuu siihen kun hän suutahtaa ja huudahtaa ilmoille vastapuolen väitteistä kyhätyn olkinuken.

03.11.2019 00:24:14
#266339 [+-] Piilota Suosittele

>>266317
Yritätkö kertoa, että a) olkinukke ei ole argumentointivirhe, b) et ymmärrä mikä on olkinukke/argumentointivirhe, c) et syyllistynyt sellaiseen?

Ensimmäisen osalta voimme aina keskustella. Toisen osalta voin opastaa sinua. Kolmannen suhteen en todennäköisesti pysty tekemään mitään, sillä kyseessä on synnynnäinen typeryys joka on kykyjeni ulkopuolella.

Tuntemani ihminen joka toimii samalla tavoin aina kun menettää kykynsä antaa vasta-argumenttia, lisää reaktioonsa vielä marttyyrimäisen otteen. Miten sinulla, tunsitko olosi marttyyriksi?

03.11.2019 00:40:13
#266352 [+-] Piilota Suosittele

266346

Taisteleminen jotain vastaan tarkoittaisi, että minulla olisi agenda. En ole myöskään pelastamassa maailmaa, sillä tämä on huumorisivusto ja sellaisena se ja sen käyttäjät pitää myös ottaa.

Olkinukke on ad hominemin ohella helpoiten tunnistettavia argumentointivirheitä, joten käytännössä niiden osalta totean vain faktan. Natsiksi taas en ole koskaan ketään kutsunut.

03.11.2019 01:04:27
#266364 [+-] Piilota Suosittele

266358

Totta kai mulla puolue on, mutta en näe juuri järkeä sen mainostamisessa. Yli päätään koko konsepti jossa ihmiset esittelevät omia puoluevalintojaan aivan kuin olisivat löytäneet suuren totuuden, on minusta naurettava.

Mitä tullee "kysymykseen" niin vastaan asiallisiin. Olkinuket jätän huomioimatta. Siitä saa minua toki syyttää, mutta ne syytteet eivät minua juuri kiinnosta. Yli päätään välitän aika vähän siitä mitä minusta ajatellaan ja moni tulkitseekin sen kusipäisyydeksi.

03.11.2019 01:08:11
#266367 [+-] Piilota Suosittele

>>266355
Sulla on kova tarve kertoa tuota ja se on varsin kutkuttavaa, sillä se implikoi vahvasti päinvastaista. Mutta voimme kuitenkin sopia, että sinä voitit ja että tulet myös tulevaisuudessa voittamaan.

[ 15 viestiä | ]